На Черкащині закривають на ремонт найдовшу в Україні греблю [ Редагувати ]

Найдовшу греблю в Україні - поблизу Черкас - закривають на ремонт. 13-кілометрова споруда з'єднує лівий та правий береги Дніпра і через безперервний потік транспорту вже давно руйнується. Гроші на термінові ремонтні роботи обласні чиновники знайшли, а от чи вдалось їм вирішити проблему із перевезенням людей - з'ясовували наші кореспонденти.
Черкаська гребля ще не перекрита, а на дорозі - вже затори. Ремонтники від початку тижня взялися готувати майданчик для ремонту - знімають верхній шар асфальту, та підганяють техніку. Плани у черкаського облавтодору грандіозні - на понад 120 мільйонів гривень. Заради них транспортне сполучення переправою припиняють щонайменше на чотири місяці.
"Облаштування суцільної монолітної плити на всій проїзній частині автомобільної дороги, облаштування нової гідроізоляції, облаштування двох шарів асфальтобетонного покриття та наварювання нових деформаційних швів", - говорить Владислав Демиденко, начальник служби автомобільних доріг в Черкаській області.
На найближчі 60 кілометрів - гребля єдине сполучення між правим та лівим берегами Дніпра. Такого повномасштабного ремонту вона не бачила вже кілька десятиліть і через шалений транспортний потік руйнується буквально на очах. Найбільше від навантаження страждає міст. Андрій по ньому щодня возить пасажирів з Черкас до Києва і назад. Каже, дорогу і дійсно треба терміново ремонтувати. Але от як бути з пасажирами? Єдиний варіант звідси дістатися до столиці - в об'їзд через Канів.
"Дорога до Канева з Черкас добре відремонтована, а ось від Канева до Сіфіївкі ... "махає головою", якщо тудою поїдуть всі - то там буде ще гірше. Там бетонна дорога йде", - говорить Андрій, водій міжміського автобуса.
Крім того відрізаними від обласного центру залишаться щонайменше три райони. Чимало тамтешніх мешканців працює в Черкасах. Та обласні чиновники заспокоюють - для пасажирських перевезень на час ремонту на маршрут вийдуть два додаткових дизельпотяги і 4 рейсові автобуси, пропускатимуть і спецмашини. Рух буде закрито тільки для легкового та вантажного транспорту.
"Зараз там стане черга багатокілометрова і у всіх буде бажання проїхати. Тому ми залишили тільки автобуси, пасажирські перевезення", - говорить Костянтин Омаргалієв, заступник голови Черкаської обладміністрації.
Щоправда пасажирські перевезення греблею будуть відбуватися чітко за графіком - з 6 по 9 ранку, та з 16 по 19-у вечора. Сергій у розпачі - його підприємство в цей графік явно не вписується.
"У нас зміна 12 годинна - з восьмої до восьмої вечора. І ми вже не попадаємо у вечірнє "вікно", - говорить Сергій Живиця, представник овочеперероблюючої компанії
В обладміністрації обіцяють - всі проблеми врегулюють вже в процесі виконання ремонтних робіт. А вони почнуться вже с наступного понеділка.