Велосипедом на роботу: власники двоколісних провели у Києві флешмоб [ Редагувати ]
Велосипедом на роботу. Такий флешмоб напередодні відбувся в Києві. Власники двоколісних мали на меті не лише популяризувати цей екологічний вид транспорту, але й привернути увагу до проблем вело інфраструктури міста. Продовжить Іванна Ілліна.
Підбори, костюм та зачіска. Бо на роботу, - розповідає пані Лідія, - як на свято. Вбрання, - каже, - не залежить від виду транспорту і аж ніяк не заважає під час руху. Утім, їздити ровером у багатомільйонному місті значно швидше.
"Це велосипед складний , я його навпіл складаю - заходжу в транспорт на середні двері долаю ці високі підйоми , виходжу на метро "Університет" і знову їду. В мене підбори - як гачки. Я зачепилася за педалі - і вони в мене не спадають . Мені дуже зручно - висота підборів якраз така, як треба", - розповідає Лідія, учасниця флешмобу.
Із Оболоні, Подолу та навіть Позняків - у центр столиці, а звідти до місця роботи. Такий шлях долали кілька сотень любителів роверів задля флешмобу "велосипедом на роботу". Без пригод на шляху - не обійшлося.
"Їхав-їхав і кажуть, що в мене колесо пробите, я 4 рази підкачував, але таки доїхав. Зараз розібрав, знайшов ту дірку, яка мене підвела і заклеїв її. У нас, в Києві, було дуже мало таких проблем - у Запоріжжі, в Одесі їх називають кавунцями - такі маленькі гострі штучки, тепер вони і у нас", - розповідає Віталій, учасник флешмобу.
У асоціації велосипедистів кажуть, - інфраструктура у столиці "не встигає" за збільшенням кількості любителів байків. Так, за підрахунками, минулого року їх чисельність у Києві зросла на 40% у будні дні, та 46% - у вихідні.
"Київ поки що досі не велосипедне місто. Звісно, це не Брюссель і не Амстердам. Київ краще порівнювати з містами, які нещодавно почали робити велосипедними. Наприклад, та ж Варшава - там вже 600 км вело інфраструктури - в Києві це до 100, навіть менше. В Києві, як ви знаєте, є лише один веломаршрут "Троєщина - Європейська площа". Для 10 районів цього катастрофічно мало", - зазначила Марина Блудша, медіакоординаторка Асоціації велосипедистів Києва.
Пересування на двоколісному значно економить час та розвантажує вулиці мегаполіса, - переконані учасники флешмобу. Тому збираються, аби міська влада покращила велоінфраструктуру Києва. І на дорогах велосипедисти могли почуватися безпечніше.