В Киеве началась борьба с расклейкой рекламных объявлений [ Редагувати ]
У Києві почалася масова боротьба з рекламними оголошеннями, якими щедро заклеєний чи не кожен стовп у столиці. У міській раді скаржаться, що тисячі афіш та картонних макетів псують зовнішній вигляд міста, а силікатний клей нищить штукатурку на будинках. Як борються із засиллям реклами у репортажі Кирила Євсеєва.
Лише ця жінка розклеює сто оголошень на день. А тих, для кого це стало професією в столиці щонайменше півтисячі. Клеять усюди. На стовпах, зупинках та стінах будівель. Застукали її на гарячому. Втім пенсіонерка нічого поганого у своїй роботі не бачить.
Таких людей десятками щодня ловлять інспектори з благоустрою міста. Але ситуація із горе-рекламою все одно не змінюється. Клеють оголошення здебільшого пенсіонери та студенти. За таку не важку працю вони отримують близько ста гривень на день. Втім якщо за руку піймає контролер, він залишить їх без двотижневої зарплатні. Реклама - двигун торгівлі - вирішили у цій перукарні. Тому, щойно відкрились - одразу розклеїли у всьому мікрорайоні свої оголошення на стовпах. Втім, як побачили контролерів, від своєї ж реклами відмовились. Попри вказані телефони та адресу, запевнили - до неї аж ніяк не причетні.
Більшість компаній ігнорує регулярні візити контролерів і далі розміщує оголошення - кажуть інспектори. Усе через низькі штрафи. Вони не перевищують тисячі семисот гривень. А таку рекламу на стовпах підприємці вважають найдешевшим та найдієвішим способом заявити про себе.
Михайло Абрамов, інспектор з благоустрою:
- Люди говорять, что клеят все, и мы клеим, и они не знают другого вида рабочего рекламы своей организации.
Інспектори переконують - традиційні методи боротьби нічого не змінять. І пропонують перейняти досвід Москви та Пекіна. Там просто блокують телефони тих бізнесменів, що незаконно розклеюють свої оголошення на вулицях.
Кирило Євсеєв, Сергій Єрьоменко, Новини, телеканал Інтер.