В Києві представили рідкісні ретро-машини [ Редагувати ]
Найбільший український фестиваль ретро-автомобілів відбувся у столиці цими вихідними. З різних куточків України та з-за кордону приїхало понад 700 раритетів. Єдиною вимогою до всіх чотириколісних учасників був вік - до 1985 року випуску. Легендарні автівки бачила Наталія Савченко.
За кермом свого 55-річного "горбатого" Михайло впевнено почувається навіть у слаломі. Каже, кілька років тому знайшов покинуту напризволяще автолегенду у сільському городі. Тепер, після року реставрації, свій болід не лише демонструє на виставках, а й бере участь з ним у раллі.
"керується вона чудово основному все зроблено з оригінальних запчастин, мотор досі рідний, йому 55 років", - каже учасник ретро-фестивалю із Києва Михайло Шолом.
Самих лише "запорожців" на фестивалі ретро-карів - понад півсотні. У музеї авіації зібрали усі випущені моделі всіх оригінальних кольорів. Поруч, ніби щойно з автосалону, виблискують десятки Волг, Чайок, Побєд та ЗІЛів. Але якщо такі авто ще можна зрідка зустріти на дорозі, цей Ford моделі А - справжня дивовижа. Майстри називають його феніксом. Кажуть, щоб 80-річним уламкам кузова повернути вигляд автівки, працювали понад три роки.
"Вона з попелу відновлена і зараз вона може спокійно 120 їхати по трасі. Машина має інший двигун, іншу коробку передач, але компоновка, зовнішній вигляд залишився того автомобіля 27 року", - розповідає учасник ретро-фестивалю із Харкова Олександр Осетров.
Фестиваль ретро-карів в Києві проводиться вже вшосте. Але цього разу серед Cadillac, Pontiac та Buick, є по-справжньому унікальний експонат. Ось він - із потужністю 2 кінські сили - перший київській трамвай, так звана "конка". Тут таки і перший київський автобус.. А разом із ним - уся лінійка "Ікарусів".
А це - легенда британського автопрому Austin fx4 - найбільш впізнаване таксі у світі. Ця машина в Україні вперше. У туманному Альбіоні саме такими авто перевозили пасажирів з 50 років аж до початку 21 сторіччя.
"Вона в повному оригіналі, на повному ходу, ви сіли і поїхали. На ній ніхто не збирається ганятся, вона повільна, спокійна, ніяких ям не відчувається", - каже учасник ретро-фестивалю із Запоріжжя Андрій Філатов.
На таких чотириколісних раритетах, кажуть любителі авто-старовини, українськими дорогами їздити шкода. Окрім того, вони не економні та, зазвичай, поступаються сучасним у швидкості. Але, за словами організаторів, щоразу на фестивалі старих машин та нових облич стає дедалі більше. Лише за останні півроку кількість учасників виросла у півтора разу.