"Національне суспільне телебачення" не платило 420 тис. гривень за логотип [ Редагувати ]
Довкола головного символу Євробачення - 2017 - барвистого намиста - спалахнув скандал. Буцімто, "Національне суспільне телебачення" виклало за оформлення графіки приватному підприємству 420 тисяч гривень.
Інформація про вартість одразу викликала хвилю обурення у соцмережах. Звідки взялася така захмарна сума, з’ясовував Даніїл Снісар.
Скандали на Євробаченні річ вже доволі традиційна. Та, судячи з усього, пісенний конкурс 2017 року - теж не стане винятком. Цього разу - через українське намисто.
"- Скільки?
- 400 тисяч.
- Давайте".
Традиційна прикраса, за задумом організаторів, має стати символом об’єднання країн-учасників конкурсу. Ось тільки якою ціною?
Напередодні низка ЗМІ поширила інформацію про вартість цього логотипу. На сайті проекту "Проззоро" вказано, що з дизайнерською компанією укладено договір на виконання робіт вартістю 420 тисяч гривень. У мережі користувачі відразу підхопили приголомшливу новину. Адже така сума за одне графічне зображення надвисока, кажуть професійні дизайнери.
"Для кожної роботи є ціна, яку готова заплатити людина. Тобто, я можу сказати, що це коштує 20 гривень. Можу сказати, що коштує мільйон гривень. Ви, як замовник, згодні або ні. Звичайно, ціна завищена", - запевняє дизайнер Микита Шупов.
Усі крапки над "і" розставили в "Національній телекомпанії України", яка і виступила замовником логотипу.
"Ми заплатили за по факту зроблені роботи на суму 48 тисяч. Так. А не 420 тисяч, як от пишуть у соцмережах", - наголошує заступник генерального директора НТКУ Павло Грицак.
Тут кажуть, що компанію-виконавця обирали за стандартами Європейської мовної спілки без проведення тендерів. І додають, що підприємство працює не лише над оформленням логотипу.
"Там більше 70 позицій, які включають в себе і євровіледж, і євроклуби оформити. Тобто, там достатньо такої роботи. Тобто, це не лише брендбук. І не лише логотип. Те, що стосується 420 тисяч", - пояснює Павло Грицак.
Національна телекомпанія просить усіх шанувальників конкурсу, перш ніж вірити скандальним чуткам, звертатися до них за поясненнями. Мовляв, готові відповідати на будь-які запитання.