В Україні з'явився перший посібник з навчання інклюзивних дітей [ Редагувати ]
Як розуміти дітей з особливими потребами, як спілкуватися з ними та викладати їм. В Україні з'явився перший посібник з навчання інклюзивних дітей. Автори стверджують, що книга допоможе таким учням вчитись нарівні зі своїми однолітками. Гліб Гаврилов погортав новий підручник.
Синові Євгенії - одинадцять. Попри особливості розвитку, хлопець ходить до звичайної школи, спілкується з однолітками. При цьому займається із тьютором. Полюбляє англійську та математику, а в майбутньому мріє стати програмістом.
"Мне нравится, что эти предметы так хорошо продуманы, чтобы научить очень сложным вещам многих детей, которые хотят это выучить", - коментує Тимур, учень.
Ірина працює тьютором вже 4 роки. Розповідає, особливі діти можуть вчитися разом з однолітками. Утім, вони потребують більшої уваги та довше засвоюють матеріал, ніж їхні ровесники.
"Нужен социум, нужен коллектив, нужны комфортные условия, для того, чтобы в этих комфортных условиях как можно больше себя раскрыть. Никакие курсы дополнительные, никакие кружки, никакие занятия выходного дня не заменят среду. Школа - это жизнь", - говорить Ірина, репетитор.
Тьютори розповідають - незважаючи на поширення інклюзивної освіти в Україні, існують і певні проблеми. Найбільша із них - неповне розуміння, як працювати з такими дітьми.
"Основная проблема, которая в тьюторском сопровождении с которой сталкивается ассистент ребенка - это отсутствие знаний и отсутствие информации и отсутствие ресурсов, где можно получить эту информацию" - додає Ірина, репетитор.
Тьютори, або ж педагоги, які супроводжують учнів з особливими потребами вже не рідкість у звичайних навчальних закладах. Євгенія виховує двох дітей з аутизмом. Саме це спонукало її адаптувати перший посібник з інклюзивної освіти до українських реалій.
"На самом деле эту книгу можно в принципе использовать, как инструкцию к сопровождению, в этом смысле книга просто совершенно емкая, совершенно понятным простым языком написана, вот этим она очаровывает и поэтому редактировать ее было еще и большим удовольствием", - говорить Євгенія Панічевська, редактор книги про інклюзивну освіту.
Видавці розповідають - на посібник вже є попит.
"Это новая для нашей страны тема, как сопровождение детей в инклюзии. Правильное сопровождение приведет к правильной инклюзии", - говорить Інна Сергієнко, видавець.