Шулявский мост в аварийном состоянии, он может не выдержать до ремонта [ Редагувати ]
Він аварійний, але працює. Шулявський міст розсипається на очах. Уламки цегли падають просто на тротуар. Аби шляхопровід не обвалився, його укріпили металевими опорами, але до масштабної реконструкції руки місцевої влади поки що не доходять. Обіцяють - кілька років іще простоїть.
Проте експерти побоюються, що міст, побудований 50 років тому, може не витримати. Василь Зима - далі.
Бог милував, поки що нікого не вбило. Але чималенькі уламки щодня падають униз. Ходити під Шулявським мостом стає дедалі небезпечніше.
Галина Іванівна біля мосту продає всякий крам. Каже, проходить під ним, задерши голову догори. Шматки бетону протягом дня обвалюються кілька разів. І не лише там, де стоять металеві конструкції і люди не ходять, а й на пішохідну частину.
- Видно, що лежать тута, но на мене ще, слава Богу, не падали. Просто сегодня поубирали дворники - то там чисто, а так вы бы видели... Тут кто видел - люди и соображают, что падает, то обходят стороной.
Стояв би собі і стояв той міст, кажуть фахівці, якби не пожежі. Палахкотіло кілька разів. От і не витримала с тара конструкція.
Василь Зима, кореспондент:
- Вогонь зруйнував захисне покриття мосту. Волога потрапляє на внутрішні металеві конструкції, через що вони почали іржавіти. Зупинити процес корозії металу в принципі неможливо. Шулявський міст потрібно рятувати. І якомога швидше.
Косметичний ремонт тут не допоможе, переконані експерти державного дорожнього науково-дослідного інституту, які зараз перевіряють міст. За два роки, що минули з часу останньої інспекції, ситуація значно погіршилася. І загроза руйнування мосту зросла.
Павло Сташук, завідувач відділу Державного дорожнього науково-дослідного інституту:
- Стан моста - порівняно з тим, що було після пожежі - погіршився. Замокання деформаційних швів. Були протікання, відповідно, накопичилось трохи більше пошкоджень.
Реконструювати готові - переконують у мерії. Але зараз гроші витрачають на інші масштабні проекти. Ремонт мосту потягне на півмільйона, тож варто зачекати. Та й потрібно вирішити питання із заводом "Більшовик", один із цехів якого мають зруйнувати заради реконструкції.
Олександр Левченко, директор КП "Київавтошляхміст":
- Следующий узел попадает на следующий год, это развязка возле станции метро Нивки, и логично, что развязка "Шулявский путепровод" попадает на 15 год, если будет финансирование.
Дати гарантії, що міст вистоїть ще два роки, - бо реконструкцію запланували на 2015-й,- не може ніхто. Бо й важкий транспорт полотно руйнує, і вода метал псує. Тож водіям треба бути обачнішими і не перевантажувати шляхопровід, а пішоходам краще взагалі оминати міст, аби бетоном не вбило.
Василь Зима, Павло Лисенко, Новини, телеканал "Інтер".