Вчителька літератури навчає дітей за допомогою репу [ Редагувати ]
Ритм і рима на шкільних заняттях. У селі під Києвом вчителька проводить уроки зарубіжної літератури та англійської мови з елементами справжнього репу. Чи дієвий такий педагогічний прийом дізнавалась Юлія Касян.
У музичних колах її знають під псевдонімом Ваннесса. Та в Княжичах Вікторія Кириченко більш відома як вчителька зарубіжки. Поєднувати захоплення репом з викладацькою роботою дівчина вирішила нещодавно, надихнули учні-фанати.
"Школа потребує змін і ми вчителі маємо йти з цими ж нашими учнями нога в ногу. Ми маємо дихати тим, чим дихають вони. Це був експеримент, а потім, коли вже перший раз я спробувала, то я побачила, що він цілком вдалий", - говорить Вікторія Кириченко, вчителька зарубіжної літератури та англійської мови.
У реп-форматі діти виконують домашні завдання, описують героїв прочитаних творів та переказують зміст засвоєного.
"Діти починають більше читати, їм не терпиться уже складати реп-віршики, але для цього ще потрібно книжку спочатку прочитати. Тільки потім уже переходимо до репу", - говорить Вікторія Кириченко, вчителька зарубіжної літератури та англійської мови.
"Читала я роман, він зветься Поліанна,
Спочатку, що сумний здавався він мені.
Читала довго-довго, була дуже старанна,
І раптом героїня прийшла до мене в сні".
Учні кажуть: реп-уроки допомагають тренувати мовлення та розширюють уяву.
"Коли це веселіше й цікавіше - воно більше запам'ятовується, чім коли просто читаєш і тобі сумно. Але з римою у мене ще трішки проблем. Тому буду тренуватися", - говорить Анастасія Бабич, школярка, учасниця гурту "Перерва на реп".
У позакласний час вчителька влаштовує в школі реп-батли. А ще разом з учнями вони створили музичний гурт, записали першу пісню та навіть самотужки відзняли кліп.
"Якщо ти не читаєш, то мерщій біжи у бібліотеку хутчіше по книжки. Ти не пошкодує, точно я кажу, давай не зупиняйся як бджілка на шляху".
У майбутньому Вікторія Кириченко мріє з гуртом вирушити на гастролі Україною. І створити спеціальну навчальну програму, щоб поділитися своїми педагогічними реп-прийомами з колегами.