У ресторан Каїра влаштувався робот [ Редагувати ]
Вперше у Єгипті з'явися робот-офіціант. Мозо розносить страви в ресторані Каїра. На роботу його взяли, аби зменшити ризик інфікування серед відвідувачів. Втім, планують залишити і після карантину. Що такого вміє Мозо та як на нового працівника реагують відвідувачі - розкаже Тарас Пилипець.
Бейджик з іменем, краватка і фартух, а головне - жодних натяків на чайові. В Каїрі в одному з ресторанів замовлення у відвідувачів приймає робот. Звати механічного офіціанта - Мозо. У такий спосіб власник закладу хоче мінімізувати ризик інфікування коронавірусом відвідувачів. Адже люди тут контактують зі стравами, хіба що коли готують їх та ставлять на підноси механізму.
Мохаммед Корієм, генеральний директор мережі ресторанів:
Насправді наш робот дуже функціональний. Погляньте-но: ми можемо на електронному планшеті, що вмонтований у пристрій, - вибрати будь-яку страву. Крім того, записати певні побажання гостей, наприклад, щодо сервірування столу.
Мозо, поки що єдиний робот-офіціант у всьому Єгипті. Тож аби електронний працівник не збентежив відвідувачів закладу, його спроектували максимально дружелюбним, - кажуть у компанії-виробнику.
Аладдін Аль-Ховейні, представник компанії-виробника робота:
Коли в Єгипті почалися проблеми з коронавірусом, - жителі країни стали більше дбати про соціальне дистанціювання. Тоді до нас звернулися представники ресторану, і ми продали їм Мозо. - Що, до речі, іспанською означає "офіціант". Його обличчя схоже на людське, - щоби наші гості не почувалися дискомфортно.
Прихильність відвідувачів Мозо завоював одразу, - за свої великі блакитні очі, а ще вишукані манери.
Дана Мухаммед, відвідувачка ресторану:
Усі бояться. Майже усі сидять на самоізоляції. Людей в кафе поменшало. Тож я думаю, що це хороша ідея, щоб у ресторані у вас приймав замовлення робот. Тим паче, такий привабливий. Коли він під'їхав до нашого столика, у мене відразу піднявся настрій.
Тож якщо спершу Мозо придбали як пересторогу від коронавірусу, то нині він став цікавинкою ресторану. І після закінчення карантину - власники закладу обіцяють залишити його на роботі.