Винахідники України одягнули півсвіту у військові труси [ Редагувати ]
Інженерний підхід до пошиття чоловічої білизни. Колишній боєць АТО разом із другом заснував під Києвом ціле виробництво.
Технологію розробили спеціально для військовослужбовців і вона має свої особливості. Більше розкаже кореспондент Анастасія Старовойт.
Ще 2 роки тому Олександр і подумати не міг, що стане виробником спідньої білизни. Розповідає, ідея народилася випадково, коли служив у зоні АТО.
"Був 2015 рік. Я купив собі всю екіпіровку, починаючи там від взуття і закінчуючи каскою і бронежилетом. Такі нюанси, як шкарпетки, білизна і ще якісь там зовсім дрібнички, ми не врахували. Було дуже жарко і всім натерла білизна. Нас було 12 чоловік і вся ця група людей стала неактивна, на наступний день ми фактично не могли виконувати свої обов'язки, не могли служити", - розповів співзасновник виробництва Олександр Матяш.
Дістати якісну і практичну білизну тоді виявилося тяжко. Та вихід із ситуації таки знайшовся - започаткували власне виробництво.
Друг Олександра Євген інженер міського електротранспорту, тому і підхід застосував відповідний. Перші моделі випробовували на бійцях АТО.
"Тут зразок того, як ми до цього йшли. Були доопрацювання: ми подовжували, тут ми закріпочкі пробували, які вони будуть по ширині, по щільності. Вони повинні бути ідеальними з точки зору інженерної: тобто, треба мінімізувати всі ризики, які можуть бути з ними пов'язані. Це там: вони не можуть порватися, вони не повинні забитися, вони не повинні натирати", - показує співзасновник виробництва Євген Алексєєв.
А ще білизна має гарантію. Якщо протягом року, вона, скажімо, порветься, за гарантійним талоном передбачена заміна.
Попит на таку продукцію чималий, а географія розповсюдження досить широка.
"На сьогоднішній момент наш продукт існує практично у всіх країнах світу, включаючи Австралію і Нову Зеландію. Там, в Японії є, дуже багато, хто ходить в наших трусах. Ну, я не впевнений на рахунок Бразилії, просто я не знаю, що б ми продавали бразильцям, але наш продукт є в Колумбії", - розповів співзасновник виробництва Олександр Матяш.
Хоч орієнтована білизна на чоловіків, купують її переважно жінки. Та й шиють теж, адже краще знаються на деталях.
"Тканини дуже красиві, дуже приємні на дотик, в пошитті дуже хороші, мені подобається. Моделі теж дуже оригінальні", - розповіла швачка Світлана.
У планах на найближчі три роки, заполонити власною продукцією вітчизняний ринок і витіснити іноземних конкурентів.
"Нам хочеться дуже зробити якийсь новий стандарт, щоб українське перестало бути синонімом поганої якості", - запевнив Олександр Матяш.
Анастасія Старовойт, В'ячеслав Фролов, Новини, ТК "Інтер".