В аеропорту Жуляни туроператор залишив людей без відпочинку [ Редагувати ]
Замість іспанського узбережжя скандал в аеропорту. У Києві від самого ранку застрягли близько сотні пасажирів. Їхній чартер в останній момент скасували. Як пояснили представники перевізника переліт не оплатив туроператор. З'ясувалося, що офіс компанії закритий, на дзвінки там не відповідають. Поліна Спасенко про зіпсований відпочинок.
Так почався сьогоднішній ранок для пасажирів рейсу Київ-Танарів. В останній момент з'ясувалося: ніхто нікуди не полетить. У розкладі - рейсу немає.
"Ніхто нічого не пояснює, ніхто нічого не говорить, і що нам чекати теж. Гроші проплачені, квитки оплачені, готелі ми проплатили з свого боку", - говорить Віктор Колосов, пасажир.
Євген з дружиною мріяли про одинадцять днів на морському узбережжі. Натомість ламають голови, як повернути три тисячі доларів за тур.
"Це подвійно прикро, коли мало того, що тебе на гроші скажімо обдурили, так мало того - тебе ще позбавляють відпустки, позбавляють час", - говорить Євген Литвин, пасажир.
Врешті обурені пасажири з'ясували, переліт перевізникові не оплатив туроператор Ідріска тур.
"Просто в аеропорту пробуємо зв'язатися з туроператором, але замість відповіді - тільки короткі гудки", - говорить Поліна Спасенко, кореспондент.
Їдемо в офіс компанії. Там двері зачинені. Зустрічаємо представників турфірми, що співпрацювала з Ідріска тур. Ті теж прийшли за поясненнями.
"Написали листи і власноруч приїхали вручити їх сюди в компанію Туроп Ідріска з приводу пояснення, що сталося, чому літак не злетів, чому наші туристи не виїхали нічого нам не залишалося, як визвати 102 нашу поліцію", - говорить Анна, представник туристичної компанії.
За кілька годин в аеропорт прибувають представники перевізника. Кажуть, за цим туроператором борг іще з попередніх рейсів.
"Передплати у нас немає. У нас є борг - 4 мільйони сто тисяч ми виставили рахунок, вчора написали претензію відправили з ранку. На це ніякої реакції не було. Сьогодні вони приїхали, попросили підлетіти знову таки в борг", - говорить Ярослав Рябенко, заступник гендиректора компанії перевізника.
"Скажіть, а що робити нам, пасажирам? Я вам можу сказати, що сьогоднішній рейс на Танара, виконаються не буде. А далі що нам робити? Далі ви можете звертатися за відшкодуванням тільки до туроператору"
Під питанням залишається і оплата готелів в Іспанії. Частині пасажирів повідомили, що гроші на рахунки надійшли, решті сказали номери заброньовані, але не оплачені. Обурені люди збираються позиватися до суду. Та хто поверне витрачений час і що робити з відпустками - невідомо.