Масове отруєння в школах: радник міністра розповіла подробиці [ Редагувати ]
Може бути варто взяти і скасувати хоча б лінійки в школах, щоб не наражати на дітей небезпеки? Іванна Коберник, радник міністра освіти України, дала відповідь на це запитання в ефірі передачі "Подробиці тижня" на телеканалі "Інтер".
Радник - це така позиція, яка дозволяє точно знати, що відбувається в міністерстві, і говорити про те, що відбувається більше, ніж дозволяють собі чиновники.
Ви вірите, що за рахунок одного тільки посилення заходів безпеки в школах вдасться запобігти ось таких отруєнь? Чому б не скасувати хоча б лінійки в цьому році?
Міністерство освіти і науки не може відповідати за безпеку на містах, але воно розіслало листи до всіх шкіл і управлінь освіти, просить звернути увагу на цю ситуацію і вжити додаткових заходів безпеки. Але ми вважаємо, що такі речі потребують профілактики. Не тоді, коли вийшов сюжет на телебаченні, а постійної роботи з батьками, школярами про заходи безпеки, про заходи поведінки на масових акціях. Особливо враховуючи, що ми живемо в країні, яка воює. Важливо бути нашими спільниками і ЗМІ та не нагнітати масової паніки. Профілактика - це важливо, але давайте чесно повідомляти про те, що сталося. Судячи з повідомлень поліції, останні два випадки - це був перцевий газ, схоже, що хтось таким чином хотів уникнути контрольної.
Дуже багато суперечок було навколо ідеї набирати дітей в школи за пропискою, а вільні місця розподіляти шляхом лотереї. Чому взагалі саме таке рішення вибрали?
Давайте, по-перше, погодимось, що прописки не існує, існує реєстрація. Прописка - коли держава дала дозвіл жити на певній території, а реєстрація - коли людина просто повідомляє державу, де вона живе. Територіальне закріплення за школами існувало завжди, воно було прописано в законі. Інше питання, що окремі школи дозволяли собі не виконувати цього. Влаштовували конкурси, які можна було уникнути, якщо хтось подзвонив директору, або заніс конверт. Така система не справедлива. Саме тому був обраний спосіб територіально закріплених шкіл.