Тисячі українських туристів не можуть повернутися додому через шахраїв [ Редагувати ]
Понад тисячу українських туристів застрягли в аеропортах по всьому світу. Через дії туроператора та авіаперевізника - подорожувальники змушені ночувати в залах очікування. Деталі - з'ясовували наші журналісти.
"Ось ми, сидимо на рецепції, в Тунісі, у готелі Штайденбергер. Ніхто нічого не говорить, не повідомляє про відльоти".
Майже півтори тисячі туристів цього тижня не змогли вилетіти з Тунісу. Авіаперевізник призупинив виконання рейсів. Причина - туристична фірма заборгувала йому один мільйон доларів. Зрештою - після переговорів - авіакомпанія погодилася вивозити туристів за власний рахунок. Більшість із них вже повернулася в Україну. Сьогодні кілька чартерів вирушать до Тунісу за іншими відпочивальниками.
"Что происходит? Сейчас все перекроем!"
А це вже столичний аеропорт. Через відсутність літаків - перевізнику доводиться відкладати і переносити рейси. Люди змушені добу чекати на виліт. Сидячи на підлозі з дітьми, без їжі, води та будь-яких пояснень. Літак в Хургаду мав вилетіти в ніч проти 29 червня. Посадка почалася на добу пізніше. Однак лайнер виявився несправним. Людей на кілька годин залишили просто біля трапа, на злітній смузі.
"Подняли в воздух на полчаса, на 40 минут - примерно так. Сказали, что технически самолет не исправен, и он вынужден вернуться обратно в аэропорт "Борисполь". Нас высадили, оставили на взлетной площадке. Окружили машинами, военными, полицией. Никуда не пропускали. Дети были голодными, уставшие. Так же как и взрослые. Никто не предоставил ни воду, ни питание", - розповіла Анна Каранова, пасажирка.
Добряче понервувати довелося й клієнтам того ж туроператора, що летів до Шарм-еш-Шейха з Жулян.
Туроператор Джоин Ап", который назначил вылет 1 июля в полночь. Потом был перенос на 18.00 на 30 июня. Туристы находились в аэропорту с 16.00 30 июня. Очень много с детьми семьи. Также иностранцы - египтяне. Группа, порядка 10 человек. Они застряли. Потому что купили просто билеты на этот злосчастный рейс", - говорить Євгенія Гайдук, турагент.
Зв'язатися з туроператором намагалися й ми. Але впродовж години в прес-службі так ніхто й не відповів.
Заручниками цієї ситуації стали понад тисяча пасажирів у залах очікування летовищ України, Тунісу, Єгипту та Грузії. В авіакомпанії заявили, що не залишать їх поза увагою.
"Естественно, задержки продолжают идти. Но всем пассажирам будет предложена гостиница, транспорт, еда.
Ответственности у нас перед пассажирами нет. У нас есть ответственность перед заказчиком. Заказчик не выполнив свои финансовые условия, естественно не может иметь претензий к авиакомпании за невыполнение обязательств.
А пассажиры, действительно, имеют прямое отношение к заказчику. Т.е, они покупали у них турпутевки, они покупали гостиницы, трансферы. По этому, ответственность эта между пассажиром и заказчиком", - стверджує Ігор Логвиненко, генеральний директор Bravo Airways.
Юристи ж нагадують - туроператор має право без пояснення причин змінити час і місце вильоту чартерного рейсу, впродовж 24 годин від першої дати. У разі його скасування - туристична компанія зобов'язана, за бажанням клієнта повернути всю вартість путівки. Інакше - необхідно писати заяву в поліцію і позиватися до суду.