Найнебезпечніші райони та місця Києва під час негоди [ Редагувати ]
І ще одна тема, яка вже добу не полишає соцмереж - великий потоп у Києві. Вечір середи перетворив українську столицю на щось типу постапокаліптичної Венеції. Рідкісної сили злива обрушилася на місто, гідротехнічні споруди в якому виявилися не готовими до таких опадів. Підтоплення, зсуви, провалля і транспортний колапс стали логічними наслідками погодної примхи... Докладніше про столичну повінь розкажуть мої колеги.
Повалені дерева, обірвані електродроти, розбиті автіки. Київ потруху оговтується після учорашньої негоди. За кілька годин дощу у столиці випала тримісячна норма опадів. Затопило площі, входи в метро та підземні переходи. Обвалився міст по вулиці Олени Теліги.
"Будь яка зливова каналізація не готова до аномальної зливи. Ніяка каналізація з таким потоком не впорається. Була аномальна злива… Ніяка ливнена каналізація цього не прийме", - запевняє Олександр Густєлєв, генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор".
Першою пішла під воду щойно відремонтована вулиця Теліги. На Дорогожичах залило нижній проїзд автомобільної розв'язки. Вода піднялась на два метри двадцять сантиметрів, і проїхати там було просто неможливо. Тільки вплав.
У КМДА кажуть - під час зливи у тунелі на Дорогожичах був рекордний рівень води.
"На Дорогожичах у нас отказала автоматическая система помпы - откачки воды, которая была вызвана молнией. И еще по невыясненным причинам у нас не сработала автоматика по откачке. Эту проблему потом устранили", - запевняє Дмитро Давтян, заступник голови Київської міської державної адміністрації.
Місто стало в 10-бальних заторах. Водії просто кидали машини серед дороги, а пішоходи босоніж йшли вбрід. Не витримав лиха міст на перехресті вулиць Теліги та Кирилівської.
"Несуча конструкція шляхопроводу непошкоджена. Навіть руйнація і проблема сталась на ділянці, яка знаходилася у капітальному ремонті. Ні людей, ні транспорту, ні перехожих там не було апріорі", - запевнив Олександр Густєлєв, генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор".
Потерпали від негоди і торговельні точки в підземних переходах.
"Это все, что осталось, а остальное - все ушло, все пропало", - говорить Євген Маркус, продавець.
"Согласно норм ДБН, на входах в подземные переходы и 20 метров в диаметре - не должно быть никаких строений. В подземных переходах ширина прохода должна быть не менее 6 метров. Весь мусор забивает ливневки, они перестают работать, и мы получаем "ванную" в подземном переходе", - наголосив Роман Ткачук, начальник управління з питань надзвичайних ситуацій КМДА.
Ліквідовували наслідки аномальної зливи сотня рятувальників та п'ятнадцять одиниць спецтехніки. У підземних переходах відкачали воду, прибрали повалені дерева, рух на транспортних магістралях міста та ремонтні роботи на обваленому мосту відновили.
На сьогодні синоптики знову прогнозують у Києві грозу. Тож, можливо, киянам не варто ходити під балконами й паркувати автівки під деревами та рекламними бігбордами.