Незвична акція допомогла підприємцю врятувати бізнес [ Редагувати ]
Чудеса єгипетського маркетингу. Власник місцевої крамниці принаджує відвідувачів безкоштовним соком. Окрім цього, що більше вип'єш, то більше дістанеш на додачу. Про креатив рекламної кампанії - далі в сюжеті.
Поблизу невеличкого магазину в місті Танта - тиснява. Десятки людей прийшли сюди, щоб скуштувати один з найсолодших єгипетських напоїв - сік із тростинного цукру.
Спробувати напій відвідувачам пропонують задарма. До того ж не склянку, а одразу літровий глек - так власник магазину проводить змагання на витривалість та розмір шлунка. Його завдання - зібрати команду із трьох людей, які здужають випити 12 літрів солодющого тростинного соку. У нагороду переможці протягом півроку отримають змогу пити цей сік безплатно.
"Осилити цей величезний глек соку - це справжній виклик. Але я це зробив, дякувати Богу", - говорить Бара ель-Хаді, переможець змагання.
"Що Ви думаєте про цей челендж? - Думаю, що ніхто не зміг би випити цього глека. Проте мені це вдалося, бачите? Бажаю успіхів наступному, хто наважиться на це", - зазначив Бара ель-Хаді, переможець змагання.
Вигадав змагання власник магазину - Мустафа Давуд. Заклад відкрив його дідусь ще 1959 року, однак прибутків він майже не приносив. А сьогодні, завдяки новій ідеї юнака - батьківський бізнес почав процвітати.
"Тепер у магазині завжди людно. Я проводжу змагання щодня. Приходьте хоч завтра. Що більше відвідувачів, то краще. Раніше в такому випробуванні брала участь лише одна людина. Хто осилив весь глек соку - отримував 100 єгипетських футів. Однак людей зголошувалося замало. Тож нині я запрошую команди з кількох людей", - стверджує Мохамед Мустафа Давуд, власник магазину.
Сік із цукрової тростини - доволі популярний у Єгипті. Десь його п'ють у чистому вигляді - цукровий очерет заганяють у спеціальний прес і на виході отримують смачний напій. Десь - розбавляють лаймом, м'ятою чи кокосовою водою. Люблять його і за корисність. Вважається, що він підвищує імунітет та допомагає боротися з хворобами нирок.
"Для магазину це непогана реклама. Як і для самого напою. Тростинний сік дуже люблять за його надзвичайно солодкий смак. Однак за межами країни про нього мало хто знає. Сподіваюсь, змагання зроблять наш напій відомим на весь світ", - переконаний Мохамед Реда, учасник змагання.
Давуд каже: його успіх - не випадковість. Хлопець здобув ступінь магістра економіки, тож до реклами свого магазину підходив зі знанням справи. Іншим підприємцям бізнесмен радить: хочете, щоб до вас приходили клієнти, вмійте їх розважати.