У Києві показали красивий, безпечний та модний одяг [ Редагувати ]
Мода, що рятує. У столиці відбувся незвичний показ у рамках Ukrainian Fashion Week. Моделі демонстрували одяг, який робить вас помітними не на світських заходах, а на дорогах. І тим самим - зменшує шанси втрапити в ДТП. Анастасія Старовойт знає подробиці.
Замість подіуму пішохідний перехід. Замість блискучих прикрас та стразів - світловідбивні елементи. Моделі просто неба демонструють одяг, який помітять всі учасники дорожнього руху.
Красиво і безпечно - головні критерії у створенні колекції для дизайнерів. І для них, і для моделей такий досвід незвичний. Надихалися чим тільки могли. Демонструють, що вийшло.
"Люди зараз уже захоплються соцмережами і виставляють напоказ усе своє життя побутове. І оця ідея передачі зсередини поклала початок оцим елементам", - говорить Юлія Бригида, дизайнер.
"Дуже такий сучасний, легкий, але при тому яскравий образ і підходить усім, хто власне не боїться бути яскравим".
Втілювали ідею соціального перфомансу найкращі фахівці.
"Я років за 25 у фешені мене прості покази вже не дуже цікавлять, тому я за будь-який кіпіш. Тому мене позвали і кажуть: Віка, от зроби так, щоб було всім все зрозуміло, що треба правила дорожнього руху і що є ті люди, які попадають в аварію і щоб всі зрозуміли після цього, що з цим робить", - говорить Вікторія Зубенко, fashion-режисерка, постановниця перформансу.
Те, що одяг не дрібниці, а дійсно рятівний елемент на дорогах, доводять приклади тих, кому вдалося вижити у дорожньо-транспортній пригоді.
"Я отримала складну травму спинного мозку внаслідок ДТП і власне ця історія про мене. В мене на візку завжди є світловідбивні елементи, я от зараз покажу, навіть такі штуки звичайні, в мене є браслети, якщо я рухаюсь не на авто, які світяться вночі, навіть годинник я вмикаю фонарік і пересуваюся, щоб мене було здалеку видно, тому що втікти від двох тон або більше металу, які не можуть стати за 1 секунду - складно", - говорить Уляна Пчолкіна, громадська активістка, телеведуча, чемпіонка світу з паракарате.
Придивлялися до рятувальних трендів і правоохоронці. Кажуть, що більше на одязі яскравих елементів, то більше шансів вижити в аварії.
"Тільки лише за 7 місяців 2019 року тобто цього року трапилося понад 4 тисячі 200 ДТП за участі пішоходів. І в цих ДТП понад 3 тисячі 900 людей зазнали травм. І на превеликий жаль 577 загинуло", - говорить Олексій Білошицький, перший заступник керівника Департаменту патрульної поліції Києва.
Найкращі ідеї перфомансу отримали можливість бути розтиражованими та потрапити на полиці магазинів. Та дизайнери запевняють змагалися не за призи, а за людські життя, які може врятувати їхній одяг.