Ставка на електродвигуни: у Франкфурті стартував найбільший автосалон Європи [ Редагувати ]
Ставка на електродвигуни. У Франкфурті стартував найбільший автосалон Європи. Чим здивували виробники цього разу і навіщо захисники клімату намагалися прорватися до канцлера? Знає Тетяна Логунова.
Біля павільйонів Франкфуртського автосалону - акція протесту. Мітингарі звертаються особисто до канцлера Ангели Меркель, яка відкриває шоу. Вимагають захистити клімат. Для цього, на думку екоактивістів, необхідно прибрати з німецьких вулиць позашляховики і автівки, які працюють на бензині та дизелі.
"Пані Меркель не повинна рекламувати великі автомобільні коцерни. Вона має чітко заявити автомобільним босам: завершуйте з бензином і дизелем. Ми повинні відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння", - говорить Геральд Нойбауер, учасник акції протесту.
Акцією біля входу - активісти не обмежилися. Вони буквально переслідували Меркель, яка оглядала новинки автопрому. В одному з павільйонів - мітингарі видерлися на машини з плакатами "Вбивці клімату", в іншому - намагалися прорватися на сцену.
Зусилля активістів були немарними. Більшість своєї промови Меркель присвятила захисту клімату й закликала концерни зробити ставку на екологічні авто.
"Я оглянула всі автоновинки й дійшла висновку - ми вже не на порозі прориву. Цей прорив давно став реальністю. Порівняно з попередньою виставкою, я бачу багато електромобілів, готових до продажу. Вони можуть долати більші відстані, ніж раніше. Тепер наше завдання - спонукати споживачів повірити в цей новий тренд. Наприклад, створюючи необхідну інфаструктуру", - говорить Ангела Меркель, канцлер Німеччини.
Електрокари та гібриди у Франкфурті представили всі без винятку виробники. Тепер залишилося головне, щоб зі сцен павільйонів вони виїхали на німецькі вулиці.
Якщо автоконцерни вже зробили ставку на електрокари, то споживачі ще вагаються. Статистика свідчить: поки що німці охочіше купують авто з традиційними двигунами. Попри заохочувальні премії, які виплачують під час купівлі гібридів та електрокарів. Так, наприклад, у cерпні цього року німці придбали понад 300 тисяч машин. Більш як 90 відсотків із них - на бензині й дизелі.