Вибоїни замість дороги: чи почнуть в Україні укладати асфальт? [ Редагувати ]
Асфальт, який розтанув разом зі снігом. Цей бородатий анекдот - багаторічна українська реалія. Бо після кожної зими шляхи міст нагадують місячний пейзаж. Наш Олександр Васильченко шукав асфальт серед ям і вибоїн столичних доріг.
Через вибоїни, по тротуарах і маневруючи між Ямами. Проїзд столичними дорогами більше нагадує смугу перешкод. Водіям, аби не вбитися і не порозбивати свою та чужі машини доводиться в буквальному сенсі "молитися".
Ніякі дороги, ями везде.
Це Оболонь, один з найпрестижніших і дорогих спальних районів столиці. І якщо п'ять років тому місцями асфальт тут ще був, то зараз.
А це вже промзона: не пройти і не проїхати. Ваговози ледь повзуть, розбиваючи рештки асфальту. Деякі Ями глибиною в половину колеса.
Найбільші ями з'являються на правій смузі дороги. Саме тут їздять і ваговози і громадський транспорт. Вони розбивають асфальтове покриття, а через відсутність якісної дренажної системи ями стають ще більшими.
І така ситуація по всьому місту, скаржаться водії. Морозна зима, рясні снігопади і реагенти зробили свою справу. Ходова автотранспорту, яка має працювати кілька років, не витримує і кількох місяців.
Віктор, водій:
Ходова вилітає через кожні 3 місяці. От зараз їду, саленблоків немає вже. А машина ще не пройшла, ну 38 тисяч. І вже треба підвісні міняти. Бачите яка дорога? Це хіба дорога?
Дорожні ями б'ють не тільки по підвісних, а й по кишенях автовласників. На станціях техобслуговування без роботи не сидять.
Андрій, автослюсар:
Дуже часто вилітають рульові тяги, рульові наконечники, шарові опори передніх важелів, задніх. Амортизатори це якщо вже дуже часто попадають в яму глибоку, неглибоку, так же опори. Ремонти зараз дуже дорогостоящі.
І хоч резину міняти ще зарано, та на шиномонтажних теж черги. Автослюсарі розповідають - не витримують колеса.
Володимир Мельниченко, автослюсар:
В основном диски гнутся. Гули есть и рвется резина, ну ви ж бачили дороги.
Сезонні наслідки почали усувати ще з кінця лютого, звітують дорожники. Спочатку Ямковий ремонт і підготовка окремих ділянок до капітального.
Олександр Федоренко, в.о. генерального директора КК "Київавтодор":
Працює більше ніж 28 бригад по ліквідації аварійної ямковості. Щодня ліквідовуємо порядка 1500-1700 метрів квадратних ямковості.
Цього року "Київавтодор" планує закатати в асфальт майже 2 мільярди гривень. Ремонтуватимуть понад 70 вулиць. Капітально відновлять 20. Також реконструюватимуть покриття в історичній частині столиці, аварійні шляхопроводи і мости.
Олександр Федоренко в.о. генерального директора КК "Київавтодор":
У цьому році будуть такі великі об’єкти потужні, масштабні об’єкти виконуватись як Степана Бандери проспект, вулиця Борщагівська, капітальний ремонт вулиці 10-27 це окружна дорога від жулянського шляхопроводу до одеської площі, вулиця Льва Толстого та інші.
І ремонтуватимуть автошляхи, як зазвичай - серед білого дня. Тож столичним водіям, які й так щодня стоять у заторах слід готуватися до ще більш тривалих поїздок.