Економіка в Україні: проїзд у метро може здорожчати втричі [ Редагувати ]
Генерація - наліво, передача - направо. Черговий закон у рамках імплементації третього енергопакета ЄС підписав Президент. Таким чином енергосистема України ще на крок стала ближчою до вимог Євросоюзу.
Новий закон, зокрема, дозволить сертифікувати так званих "незалежних системних операторів" - компаній, які можуть експлуатувати передавальне обладнання, але останнє при цьому залишатиметься у державній власності. Огляд економічних новин - далі представить Кирило Воронко.
Власники "євроблях" мають 180 днів, щоб розмитнити автівки за пільговою ставкою. Відповідний закон підписав Президент України. Військовослужбовці, які воюють на Донбасі, зможуть скористатися пільговим розмитненням протягом двохсот сімдесяти днів.
Вартість пільгового розмитнення залежатиме від віку автомобіля та об'єму двигуна: що більший об'єм і старше авто, то більше доведеться заплатити. У середньому, від однієї до трьох тисяч доларів. Також для пільгового розмитнення треба сплатити добровільний внесок у розмірі 8500 грн.
Дія закону не поширюється на легкові авто, які не відповідають стандарту "Євро-2". Для вантажівок не нижче ніж "Євро-5". Також пільги не діятимуть для автомобілів, які ввезені після 31 грудня 2020 року. Інші ж машини мають розмитнюватися за старими правилами. Також розмитнити автівку неможливо, якщо її ввезли з Росії або тимчасово окупованих територій.
* * *
Київський метрополітен і "Київпастранс" просять столичну владу майже втричі підвищити вартість поїздок у підземці. Усе через зниження пасажиропотоку на тлі карантину. Згідно з розрахунками перевізників, новий тариф у метро має становити 21 гривню, а в наземному транспорті - 25 гривень за поїздку.
Минулого року протягом весняного локдауну Київський метрополітен зазнав збитків на суму 600 мільйонів гривень. Тоді мер столиці заявив, що влада Києва не розглядає підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті.
* * *
Суд передав майно Одеського нафтопереробного заводу в управління Агентству з розшуку та менеджменту активів. З 2011 по 2014 роки власники заводу від імені офшорних компаній закуповували нафтопродукти на світовому ринку й через фіктивні підприємства ввозили їх в Україну.
Таким чином - ухилилися від сплати митних платежів на понад два з половиною мільярди гривень. У 2000 роках нафтопереробний завод належав російському "Лукойлу", а у 2013 його купив бізнесмен Сергій Курченко із близького оточення Віктора Януковича. Після Євромайдану Курченко втік з країни, а майно заводу було заарештовано.