Кадрові призначення: в Уряді роздають міністерські портфелі [ Редагувати ]
Вже маємо нового міністра охорони здоров'я. Ним став головний санітарний лікар України Віктор Ляшко. Усі подробиці дізнаємося від Ксенії Барвіненко. Вона працює у парламенті, там сьогодні вирішують кадрові урядові питання.
Ксеніє, вітаю. Тобі слово.
Вітаю, Олю. Цей тиждень в раді вже повна по праву назвати урядово-кадровим. Вже двома міністрами поповнився Уряд. Почали депутати з очільника МОЗу, на цю посаду призначили головного санітарного лікаря Віктора Ляшка. Він анонсував нову хвилю епідемії, але запевнив що Україна буде готовою до неї. А ще пообіцяв, що Україна почне власне виробництво вакцин.
Віктор Ляшко, міністр охорони здоров'я України:
Пріоритетом номер один для мене є подолано коронавірусної хвороби ми зробимо все щоб українці змогли вакцинуватись, працювати і подорожувати. Але ця пандемія ще не завершилась і на жаль вона не остання саме тому біологічна безпека наших громадян стане пріоритетом роботи міністерства. Нам потрібне власне виробництво імунологічних препаратів - саме це стане першим кроком фармацевтичної незалежності України. Міністерство охорони здоров'я визначить перелік критично важливих медикаментів, запропонує стійке державне замовлення - аби інвестори розгорнули для їх виробництва потужності саме тут, в Україні.
А ще Ляшко пообіцяв, що за 100 днів вакцинує 5 мільйонів Українців. Депутати зі "Слуги народу" стверджують: якщо новопризначений міністр не виконає обіцянку - відповідатиме перед фракцією.
Не залишилось порожнім і крісло міністра інфраструктури. На цю посаду депутати призначили свого колишнього колегу - Олександра Кубракова. Він чотири місяці пропрацював народним депутатам у "Слузі народу", а потім перейшов на посаду голови "Укравтодору". Нині ж обіцяє продовжувати будівництво нових доріг і покращити фінансовий стан "Укрзалізниці".
Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України:
Стабілізація фінансового становища "Укрзалізниці". Всі ми розуміємо, що підприємства зараз у скрутній ситуації. Ну і є дві важливі складові. Перш за все, дійсно ми розуміємо, що є витрати підприємств, які потрібно зменшувати. Не менш важливо - це дохідна частина підприємства. Ми бачимо, що "Укрзалізниця" зупиняється таким чином. Рівень зносу капітальних, рівень зносу основної інфраструктури сягає 90 відсотків. Тому ми не можемо не підвищувати тариф на перевезення. Тому ми точно будемо це робити - не пасажирські, наголошую, не пасажирські перевезення, а вантажні.