У львівській політехніці розробили потужний безпілотник [ Редагувати ]
Розвідувальні безпілотники на передову. У львівській політехніці розробили безпілотник - витривалий і потужний. Відстань, на яку може залетіти апарат, сягає 20 кілометрів. Висота - тисячу метрів. Христина Гашенко бачила розробку.
У небі із розвідувальною місією - півторакілограмовий львівський безпілотник. Це лише випробування.
П'ять розвідувальних безпілотників показали в одному з приміщень львівської політехніки. Саму ж майстерню, де створюють апарати, науковці тримають в таємниці, як і свої обличчя.
Іван, конструктор:
Тут відео приймач передавач обладнаний GPS та компасом працює в режимах "ручний", стабілізації, повернення додому.
Безпілотник технічно простий як український борщ - розповідає науковець. Хлопець за освітою інженер з автомобілебудування. І це його перша робота.
Іван, конструктор:
Тут відеопередавач місце для "гоупро", яка кріпиться, яка закріплюється настреб, антенка для відеопередавача сюда ставиться батарея, камера аналогова Gps контролер і все.
Безпілотник може піднятися на висоту до тисячі метрів. Хоча, для розвідки, кажуть науковці достатньо і 500. Корпус апарату іноземного виробництва. Щоправда, його під час тестувань довелось трохи вдосконалити.
Іван, конструктор:
Тут тоненька піна, раніше і вони часто рвалося і це все ми у скрипліяємо скотчем. Такий слабенькі місця усеиліємо тому, що коли ти сідаєш, ти ж кидаєш газ і він має плавно сісти на живіт і всяке буває кущ дерево і часто ламається ці місця.
Запас ходу розвідувальника - 40 кілометрів. У повітрі може працювати до пів години. Науковці впевнені, така розробка в рази краща від іноземних дронів, які зараз є на передовій.
Петро Сасник, військовослужбовець Національної гвардії України:
Якщо ми говоримо прості, поширені китайські дрони, які у нас всі використовують, у них дальність 7-10 км, це з модифікацією антени. Є 20 кілометрів дальність. Ми можемо відійти, наприклад 10 кілометрів від лінії зіткнення і заглянути за 10 вперед.
Крила - це ще одна перевага цього безпілотника.
Петро Сасник, військовослужбовець Національної гвардії України:
Не тратить енергію на те, щоб триматися у повітрі, його тримає аеродинамічні сили. Тобто потік повітря. Він економніше, він ефективніший, тому літаки літають далі ніж вертольоти.
Безпілотник пройшов необхідну державну перевірку. Шкоди від нього на довкілля чи здоров'я людей немає. Попереду ще військові випробування.
Олег Притика, військовослужбовець Збройних сил України:
Вони втрачаються, ці речі. Це як розхідний матеріал і його потрібно робити масово. Дайте їх у війська і вони будуть застосовані.
Допоки безпілотники проходитимуть останні тестування, науковці мудруватимуть над підігрівом батареї, щоб на передовій апарат працював якомога довше в повітрі.