МВС запровадило електронні талони: як зміниться система запису в сервісні центри [ Редагувати ]
Відтепер жодних паперових талонів. У сервісних центрах МВС працює нова система керування електронною чергою. Громадяни зможуть отримувати лише електронні талони на пошту. Як усе працюватиме і які ще зміни очікують на автовласників - розкажемо в наступному сюжеті.
Тетяна складає теорію вперше. Жінка родом із Шостки. Через постійні обстріли та тривоги у місті змушена була їхати на іспит до Києва. Реєструвалася заздалегідь, за новою електронною чергою.
Тетяна Талмачова, відвідувачка сервісного центру МВС:
Я досить швидко зареєструвалася через інтернет. Ніяких проблем, ніякого зависання програми не було. Тобто комфортно, швидко, три хвилини і талончик електронний вже є.
Можливості старої системи вичерпали себе, пояснюють у Головному сервісному центрі МВС. За допомогою ботів талони швидко розбирали, щоб потім їх продавати. Це спричиняло шалений дефіцит серед охочих скласти іспит. Щоб зруйнувати цю сіру схему, запровадили нову електронну чергу.
Олександр Малиш, начальник Головного сервісного центру МВС:
Люди, так звані бігунки, вибирали ці талони й користалися цим в незаконний спосіб - надання допомоги громадянам в отриманні сервісних послуг. Зараз ми пропрацювали надійний захист. Якщо ми проводимо електронний запис онлайн через сайт, людина проходить двофакторну верифікацію, через IDGOV або IDBANK. Людині необхідно ввести електронну пошту, на яку буде приходити повідомлення із номером реєстрації, дата, час, місце і на яку саме послугу записалася особа. Адміністратор перед тим, як надати послугу, звіряє документи особи.
Тепер майбутній водій може призначити зручну для себе дату іспиту заздалегідь - для цього треба зайти на сайт Сервісного центру МВС та обрати будь-який із 21-го дня попереду. Взяти талон також можна безпосередньо в терміналі сервісного центру і скласти іспит сьогодні ж. Дарина Будько показує нам, як правильно користуватися терміналом.
Відвідувач спочатку обирає одну із наших послуг, куди він бажає зареєструватись, автовласник вводить ідентифікаційний талон, решту персональних даних. Паперові талони скасовано, їх вже не існує, підтвердження про реєстрацію надходить на електронну пошту, після цього залишається очікувати прийому адміністратора.
Катерина захотіла записатися безпосередньо в центрі.
Катерина Чеманевич, відвідувачка сервісного центру МВС:
Я проживаю у Києві, перший раз приїхала сьогодні і відразу записалася. Я встала в чергу, коли черга дійшла до мене, я підійшла до термінала і зробила запис.
Втім, є і певні обмеження. Щоб розвантажити систему, тепер один користувач не може замовити скільки завгодно послуг, діють ліміти.
Олександр Малиш, начальник Головного сервісного центру МВС:
Для фізичної особи на місяць це чотири послуги. Для юридичної особи на день - це також 4 послуги. Але якщо особа приходить безпосередньо в територіальний сервісний центр, для фізичних осіб зберігається такий самий ліміт - 4 рази на місяць, для юридичної особи - 6 разів на день.
Лима Радна, відвідувачка Сервісного центру МВС:
Сьогодні набагато було мені швидше взяти талон, ніж минулого разу. Минулий раз я ловила талон онлайн, потім приїжджала сюди, чекала чергу, оформлення документів. Я потратила десь пів дня.
Лима складає практичний іспит вдруге, тож порівнює ще стару систему запису із новою.
На сьогодні, оскільки з'явилася електронна черга, я приїхала сюди, не знаючи, яка я буду в черзі, зайняла у сервісному центрі чергу, отримала талон і вже прийшла на іспит. Воно займає менше часу, ти й так нервуєш.
Якщо ж ви зареєструвалися у черзі, але плани раптом змінилися, скасувати візит слід не пізніше, ніж за 2 години до зазначеного в талоні часу. Працівники сервісного центру МВС попереджають: громадян, що не з'явилися та не скасували запис 4 рази за місяць, електронна система автоматично заблокує.