Хто заважає будівництву метро у Дніпрі? [ Редагувати ]
У Нью-Йорку вперше за 115 років закрили весь метрополітен. Планово. Для прибирання. Через пандемію, тепер щоночі вагони будуть ретельно мити і дезинфікувати.
А в Дніпрі ніяк не добудують нові станції підземки. І через це у місті розгорається скандал.
Міжнародна компанія, яка опікується будівництвом метро, 9 місяців не може отримати дозволу на продовження робіт. Саботують це і обласні, і столичні чиновники, кажуть у міськраді.
Підземка у Дніпрі - один із найважливіших інфраструктурних проектів, який фінансує Європейський банк реконструкції та розвитку. Тому місцева влада і компанія-забудовник звернулися до президента, Кабміну та інвесторів із проханням вирішити проблему.
Михайло Лисенко, заступник Дніпровського міського голови:
Если до назначения нового, нынешнего руководства области, все разрешительные документы мы получали в течении, в полном смысле этого слова, несколько часов, то на сегодняшний момент затягивания некоторых документов их выдачи и оформления затягивается уже более 9 месяцев. Мы считаем, что это достаточно серьезной проблемой, и мы считаем, что наши горожане заслуживают метро.
Андрій Лєпьошкін, директор Дніпровського метрополітену:
Главное управление Гоструда в Днепропетровской области уже 9 месяцев не дает им разрешение на буровзрывные работы. Представители областной власти аргументируют это тем, что у Лимака якобы отсутствуют 4 очень важных документа, но почему-то раньше эти документы у компании Лимак никто и никогда не требовал.