Nissan, Honda та Mitsubishi оголосили про партнерство [ Редагувати ]
Японські автовиробники Nissan, Honda та Mitsubishi оголосили про партнерство та підписали меморандум про взаєморозуміння. Про це йдеться у спільному прес-релізі трьох компаній.
Учасники угоди планують поєднати зусилля для розвитку технологічних інновацій, досягнення вуглецевої нейтральності та зниження кількості аварій, а також розробки програмних продуктів. Очікується, що цей процес підвищить ефективність бізнесу кожного учасника альянсу.
Спочатку Nissan та Honda оголосили про партнерство у березні цього року, тепер до них приєдналася Mitsubishi (Nissan володіє 34,01% акцій Mitsubishi Motors).
За словами президента Honda Тосіхіро Мібе, зараз автопром переживає період трансформації, який відбувається раз на сторіччя. Поєднання технологій та знань, накопичених Nissan та Honda, а також досвід Mitsubishi Motors дозволять швидше вирішувати різні питання, пов'язані з електрифікацією, зазначив він.
Навесні цього року Toyota, Mazda та Subaru провели спільну пресконференцію, в рамках якої оголосили про продовження роботи над двигунами внутрішнього згоряння. Компанії планують продовжити життя ДВЗ шляхом гібридизації та використання альтернативного палива.
За інформацією японської газети Nikkei Asia, три автоконцерни мають намір разом працювати над підвищенням конкурентоспроможності на тлі успіхів Tesla та китайських виробників.
Honda і Nissan - другий і третій автовиробник у Японії за кількістю світових продажів автомобілів (4,1 млн і 3,44 млн відповідно). Mitsubishi Motors продала минулого фінансового року 810 тис. машин. Сукупний обсяг продажів альянсу складе 8,35 млн.
Найбільший японський автовиробник Toyota теж створює альянси, але з іншими виробниками - Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda та Hino Motors. Їхній сукупний обсяг продажів становить 16 млн автомобілів.