В Аргентине массово закрываются бутики [ Редагувати ]
В Аргентині масово закривають крамниці, де продають речі класу люкс. Для бізнесменів, що імпортували коштовний одяг, парфуми та аксесуари - це просто біда, але прості аргентинці цьому навіть раді. Чому - розповість Ганна Гороженко.
Вулиця Алвір Авеню - куточок Парижа в Буенос-Айресі. Вона з'явилася тут наприкінці 19го століття і вже тоді стала місцем, де розташовувались найдорожчі крамниці. Скупитись на Алвір-Авеню - значить, витратити тисячі американських доларів. Втім, тепер заможним аргентинцям ходити на шопінг не завжди приємно. Адже їхні улюблені магазини просто закриваються. Звідси вже виїхали десятки бутиків - пакують речі й ті, що залишились.
Габріела Капуччі, мешканка Буенос-Айреса:
- Я хотіла повернути три сорочки в один із магазинів. Але вони не змогли мені їх обміняти. Не тому, що не хочуть, а тому, що полишають Аргентину. Я дуже засмучена.
Згортають свій бізнес у країні власники люксових брендів через високі податки на імпорт. Через кризу влада збільшила ставки оподаткування на вартісні товари. Та й коливання курсу аргентинського песо не до вподоби бізнесменам.
Дієго Шварцман, голова Luxury Consulting Group:
- Аргентина мала б зберегти ці бренди - компанії, які є значними гравцями на міжнародному ринку. Адже присутність таких фірм тут свідчить про те, що наша країна дотримується високих стандартів життя.
Підприємці дивуються - ніколи й не думали, що продаж товарів класу люкс стане невигідним бізнесом в Аргентині. Адже місцева еліта звикла до розкошів. Так, навіть президент країни Крістіна де Кіршнера просто обожнює дорогі бренди. Та більш того - вона колекціонує одяг, сумки та взуття найвідоміших світових марок. Тож чому на товар її улюблених брендів ввели надвисокі податки - бізнесмени не розуміють.
Ганна Гороженко, Новини, Телеканал "Інтер".