До аеропорту у Борисполі пересічних таксистів не пускають (відео) [ Редагувати ]
Таксомоторна мафія. В столиці зріє "Бориспільський" скандал. Через конкурс на оренду таксі в аеропорту. Кому працювати на головному летовищі країни, а кому - зась?
Хто вирішує ці питання і чи можна взагалі їх якось вирішити і головне з ким, з'ясовували наші кореспонденти.
Владислав Ворона, таксист:
- В аэропорт? Ни в коем случае. Никто не пустит. Просто так простым смертным туда вход воспрещен. Только кто-то, кто договорился с руководством аэропорта, могут туда заехать.
Влад Ворона працює у таксі багато років. Тільки по лічильнику, з чеком, а якщо потрібно, то і за безготівковим розрахунком - це велика таксомоторна фірма, зі своїм автопарком і технічними станціями.
Владислав Ворона, таксист:
- Клиент должен иметь возможность рассчитаться любым способом. Наличные - это наличные. Карточка платежная - пожалуйста, в автомобиле обязательно автономный ПОС-терминал должен быть. Это нормально.
Але "перша лінія" аеропорту Бориспіль - заборонена зона для таких, як Влад. Таксисти скаржаться - найприбутковіші місця керівництво летовища віддає своїм.
Зараз в аеропорту "тимчасово" працює маловідома бориспільська фірма. Тимчасово - це вже кілька років. Саме вона керувала "Sky Taxi", що "прогоріли".
Євген Червоненко, президент Української таксомоторної асоціації:
- Это одна компания, которая выигрывает все, которая неудачно менеджировала знаменитые "Хьюндаи" и довела их до банкротства. Сейчас она временно, а временно - в нашей стране это постоянно - стоит на первой лини, хватают за штаны.
Саме Хьюндай і стали останньою краплею терпіння. Аеропорт оголосив конкурс на оренду цих машин.
Більшість учасників ледь змогли зареєструватися - приміщення, у якому приймали документи, весь час було зачинене.
А днями аеропорт взагалі зняв усіх учасників з конкурсу. Усіх, крім одного - тієї самої бориспільської фірми. Тому київські таксисти приїхали в аеропорт.
Але там виправдовуються.
Оксана Ожегова, прес-секретар аеропорту "Бориспіль":
- Це компанії, з якими раніше працював аеропорт. і для того, щоб відповідно надавати ці послуги, заключили з тими, які вже були клієнтами, які вже були партнерами аеропорту.
При цьому легальні перевізники стверджують - "Аеропортівські" таксі часто незаконні і не мають ліцензій. Зате вміють домовлятися з керівництвом.
Тому заповітний пульт від шлагбаумів і не дістається зареєстрованим таксі. І все ж, конкурс скасували.
Аеропорт обіцяє провести його заново. Цього разу - чесно. Подивимося.
Ольга Сас, Максим Кошелев, Олексій Шматов, Новини. Телеканал "Інтер".