Вихід із карантину: авіаперевізники готуються приймати пасажирів [ Редагувати ]
І повернемося до теми авіасполучення, тепер вже в масштабах Європи. Медична маска, як пропуск у літак. Старий світ готується відкрити кордони, а відповідно, і збільшити кількість авіарейсів. Якими будуть нові правила для авіаперевізників та пасажирів, розкаже Тетяна Логунова.
"Ласкаво просимо на борт, візьміть маску" - так тепер вітають пасажирів однієї з європейських авіакомпаній. Засоби індивідуального захисту стюардеси видають при посадці у літак і стежать, щоб гості їх надягли. У масках і увесь екіпаж, разом із пілотами.
Жером Таллек, пілот:
Очевидно, що вимога носити на борту маски, дуже правильна. Ми роздаємо їх безкоштовно, як тільки почалася пандемія.
Салон тепер не просто прибирають, а дезінфікують. Після кожного польоту. Усе обробляють спеціальним аерозолем, який вбиває коронавірус.
Ясміна Геа, експерт авіакомпанії:
Секрет цього продукту - так звана нанокапсуляція. Головний активний інгредієнт міститься у крихітних капсулах, які виділяють речовину протягом тривалого періоду. Тобто, вона довше залишається у повітрі і увесь цей час знищує молекули патогена.
Поки що, авіакомпаніям вдається і розсаджувати пасажирів подалі один від одного. Люди літають рідше і у салонах багато вільних місць. Втім, незабаром ситуація може змінитися.
У кінці червня - на початку липня кількість перельотів, а відповідно й пасажирів, значно збільшиться. Країни ЄС готуються відкривати кордони і приймати туристів. Тож європейська агенція з авіабезпеки узгодила правила, яких мають дотримуватися перевізники в часи пандемії. На борту усі мають бути у масках. Причому, не в саморобних, а в сертифікованих медичних. А от залишати між пасажирами вільні місця або навіть порожні ряди агенція не зобов'язує, а лише рекомендує. Якщо це дозволяє заповненість рейсу.
Для авіаперевізників - це хороша новина. Адже піднімати у небо напівпорожні літаки їм було б невигідно.
Александер де Жуньяк, голова міжнародної асоціації повітряного транспорту:
Економічні наслідки від збереження вільних місць були б катастрофічними. Авіакомпаніям довелося би підняти ціни на квитки. Від 50 до ста відсотків.
Інфекціоністів турбує інше. Ряд авторитетних німецьких та американських фахівців вже заявили - у повному літаку, коли пасажири сидять упритул, ризик зараження значно вищий. Вони рекомендують два варіанти. Все ж зобов'язати авіакомпанії розсаджувати людей на максимально можливій відстані. Або видавати пасажирам засоби індивідуального убезпечення з високим ступенем захисту, на кшталт, респіраторів.