Ціни ростуть: у Черкасах містяни скаржаться на високі тарифи та низьку якість послуг [ Редагувати ]
Вдруге за рік. У Черкасах знову зросли ціни на проїзд у громадському транспорті. У тролейбусах - з 5-ти до 7-ми гривень, а в маршрутках - з 7-ми до 9-ти. Містяни скаржаться: мовляв, тарифи збільшуються, а послуги, як і раніше, дуже сумнівної якості. На чому доводиться їздити пасажирам - бачив Станіслав Кухарчук.
Ранок, година пік. Черкасці поспішають на роботу, та от місця в маршрутках і тролейбусах вистачає не всім. Скарг на розклад руху й сервіс у громадському транспорті у містян безліч. А новина про здорожчання на третину вартості проїзду людей взагалі шокує.
Сергій, житель Черкас:
Вона видумана, видумано - послуги не піднімаються, краще не стають , а рівень обслуговування той..
Валентина, жителька Черкас:
Для пенсіонерів дуже дорого , якщо у мене пенсія дві тисячі та віддати на проїзд та на ліки. А на ліки скільки йде…
Про рівень послуг і якість пасажирських перевезень у Черкасах уже складають легенди. Ось так, наприклад, водії маршрутних автобусів дбають про чистоту машин.
Утім, серед переліку претензій пасажирів - і недотримання графіку перевізниками, і застарілі автобуси. Та, схоже, черкаський виконком цим не надто переймається. Учора, після нетривалих обговорень, одноголосно чиновники підтримали збільшення вартості проїзду.
Профільний заступник міського голови запевняє: виконком ухвалив "соломонове рішення", адже деякі перевізники просили збільшити вартість майже удвічі. Мовляв, ціна на паливо зросла. Хоча посадовець і погоджується, порахувати реальну собівартість проїзду в Черкасах зараз неможливо.
Павло Валенчук, заступник міського голови Черкас:
На скільки реальна та кількість пасажирів, яку вони перевозять!? Зараз ми просто віримо їм на слово. Тобто, історія була така, що якби не відбулося жодних змін, то вже з понеділка частина маршруток стала тому, що у них немає чим заправитись, а частина стала , бо їм треба качати ситуацію.
Дії виконкому політичного оглядача Сергія Макаренка дивують. Каже: всі чинні члени виконавчого комітету перед місцевими виборами анонсували масштабну транспортну реформу… яку ніхто так і не провів.
Сергій Макаренко, політичний оглядач:
Наприклад представники однієї політичної партії в програмі взагалі обіцяють безкоштовний проїзд в ЧеркасиЕлектротранс, але після цього ця людина відверто лобіює ухвалення цього тарифу …
Самі ж перевізники на контакт із журналістами не йдуть. Сьогодні вони мали провести загальні збори, принаймні, так запевнили в одному з АТП .
-Ну так перевізники, вони ж сьогодні в 11 годин збираються біля мерії. То спитайте в них.
Але на анонсовані збори ніхто так і не прийшов. Натомість слово за перевізників замовив один із заступників міського голови.
Віктор Беззубенко, заступник міського голови Черкас:
Хтось повинен зробити один крок, перший крок. Ми можемо вимагати поліпшення цієї послуги після того, коли хоть допоможем їм в плані збільшення надходжень.
Надходження ж у перевізників мають збільшитись уже наступного дня після офіційного оприлюднення рішення виконкому.