У Нью-Йорку собаки допомагають навчати дітей мігрантів [ Редагувати ]
Собако-терапія для маленьких мігрантів. Доки дипломати ламають голови, як пристосувати прибулих діток до реальності вчителі Нью-Йорка знайшли вихід.
Втримати увагу дітей на уроках їм допомагають чотирилапі помічники. Яким чином вони це роблять - у нашому наступному сюжеті.
Ізі кладе голову на коліно десятирічній Елейн Васкес і, здається, уважно слухає. Дівчинка виконує завдання вчительки читає вголос. Ще місяць тому зробити це вона не могла. Тепер занять із читання чекає з нетерпінням, бо до неї прийде її чотирилапий товариш.
"Я люблю читати для Ізі, бо він слухає мене, і йому не смішно, коли я помиляюся. Він слухає мене і не відволікається, як приміром однокласники, які іноді розмовляють на уроках", - говорить Елейн Васкес, учениця 3 класу.
Нова методика нью-йоркських учителів припала дітям до вподоби. Однак не кожен песик може стати своєрідним дитячим психотерапевтом. Собака має пройти відбір та спеціальні тренування. Спочатку оцінюють темперамент тварини - наскільки вона чуйна, як поводиться з людьми та собі подібними.
Потім навчають основних команд, як от сидіти, лежати. Головне завдання "слухача" - не відволікати дитину і вдавати, що розуміє читане.
"Собака мотивує дітей читати навіть тоді, коли його тут немає. Як вчитель, я мушу визнати, що це просто неймовірно. Бо насправді є дуже мало речей, якими я можу переконати дітей лишитися в школі й читати, а не рватися додому. 20 хвилин на тиждень з Ізі - це все, що їм потрібно", - говорить Бріджит Макелрой, учителька англійської.
До застосування методики діти-мігранти не відповідали рівню своїх однолітків-нью-йоркців. Після уроків з чотирилапими - наздогнали і навіть перегнали однокласників.
Тепер головна проблема вчителів - недостатня кількість таких собак - складно знайти дресирувальників, які б взялися за таку відповідальну справу.