Bloody GP30: огляд доступного геймпаду для комфортної гри на ПК/Android/PS3 [ Редагувати ]
Bloody GP30
Бренд Bloody від A4Tech анонсував лінійку геймпадів, до якої увійшли моделі GP30, GPW50 і GPW70. Ажіотаж до новинок був неймовірно високим, що на огляд дістати флагманську бездротову модель не вдалося – увесь перший завіз був розкуплений майже миттєво.
Тому в руки оглядача "Подробиць" потрапила одна з новинок – більш доступний бездротовий геймпад Bloody GP30. Отже, мої враження від цього геймпаду читайте в огляді нижче.
Дизайн та ергономіка
Bloody GP30 поставляється компактній коробці з картону, що має прозоре віконце на передній стороні, через яке частково видно геймпад.
Упаковка містить вичерпну інформацію про пристрій: від детальних технічних характеристик до переліку основних функцій та призначення клавіш. Це досить зручно: можна дізнатися все про контролер, навіть не виймаючи його з коробки.
Всередині гаджет знаходиться у пластиковому транспортуючому блістері де міцно закріплений. У коробці окрім самого контролера користувач детальний посібник користувача українською мовою.
Конструкція Bloody GP30 нагадує контролер Xbox зі своїми обрисами та розкладкою: асиметрично розташовані із клавішами ABXY для дій.
Проте на корпусі з'явилося кілька нових кнопок - Turbo, Clear і Home, а також LED-індикатор, що вказує на поточний режим роботи пристрою.
У відмінність від DualSense та геймпада Xbox, ручки Bloody GP30 не такі товсті, тому пристрій зручно лежить в долонях, надаючи більш впевнений хват.
Корпус пристрою виготовлений з матового пластику, дуже приємного на дотик. Під час інтенсивної гри контролер в цілому впевнено тримається в руках і не намагається вислизнути.
Колір геймпаду дуже нагадує геймпади Nintendo Switch, які в стандартних класичних моделях розфарбовані в схожі червоно-блакитні кольори.
Перемикачі на клавішах геймпада мембранні, тригери аналогові – чутливі до сили натискання.
Хрестовина зручна, натискається легко. Для аркадних ігор – в самий раз.
А от бампери трохи розчарували – якісь розхлябані і мають люфт. Аналогові тригери вийшли спірними – вони більш тугі та мають помітну «мертву зону»: легко натискаються на початку ходу, але наприкінці стають більш пружними, хоча повинні бути рівномірними по всій довжині натискання.
Підключення та підтримувані платформи
Bloody GP30 підтримує лише дротове підключення USB. Підключення геймпаду до комп’ютера дуже просте: достатньо вставити USB-дріт у любий USB 2.0 або 3.0 порт ПК і все – пристрій працює. Ніяких додаткових налаштувань не потрібно.
При підключенні знизу геймпаду буде світитися світлодіодний індикатор, поділений на 4 сегменти:
- При підключенні до PS3 та Switch світиться перший сегмент.
- При підключенні до ПК у режимі DInput світяться перший і другий сегменти.
- Під час під'єднання до ПК у режимі XInput світиться другий сегмент.
- При підключенні до Android світиться третій сегмент.
Різниця між XInput і DInput у тому, що у перший є сучасним стандартом, який автоматично визначається сумісними іграми (майже всіма), а другий протокол застарілий і потрібен для класичних ігор. Перемикання між ними виконується натисканням клавіші Home на три секунди на геймпаді під час під'єднання до комп’ютера.
Щоб під'єднати контролер до пристрою на Android, знадобиться перехідник, щоб під'єднати ресивер до порту USB-C на смартфоні або планшеті, і буде працювати в сумісних іграх на Android. Apple iOS не підтримується.
Для з’єднання із Nintendo Switch в налаштуваннях потрібно переключити режим роботи геймпаду Pro у дротовий режим – тоді можна підключити Bloody GP30 і він визначиться як дротовий геймпад і буде працювати в усіх іграх. Проте кнопки на геймпаді не будуть співпадати із тими, що висвічуються на екрані, адже ABXY на геймпадах Nintendo мають інше розташування.
Пристрою не потрібні додаткові застосунки, тому деякі функції налаштовуються безпосередньо на контролері. Так, одночасно натиснувши клавішу Start і лівий стік, можна поміняти місцями лівий стік і хрестовину. Затиснувши будь-яку клавішу (або комбінацію клавіш) і кнопку Turbo, ви активуєте функцію, яка виконує багаторазове натискання клавіші при її утриманні. Затиснувши ту саму клавішу (або комбінацію) і кнопку Clear, ви скинете налаштування Turbo.
Враження в іграх
Модель була перевірена в ряді ігор на ПК і смартфоні. Щодо шутерів, пригодницьких екшенів, платформерів є деякі зауваження щодо метрвих зон – за замовчуваннями вони дуже чутливі на початку, та згасають ближче до кінця нахилу. На щастя, в Steam для цього можна їх переналаштувати. Але це лише мої претензії – колега взагалі ніяких проблем не відчув та йому стандартні налаштування сподобалися.
Також є вищезазначена проблема із аналоговими тригерами, які в автосимуляторах діють із різною силою натискання. Проте в аркадних гонках проблема відсутня взагалі – тут все чудово.
Щодо кнопок, то пристрій чутливо реагує на натискання, дозволяє ефективно контролювати персонажа і виконувати дії без затримок.
Довжина кабелю в 2м дозволяє грати на приставці на достатній відстані від ТВ.
Висновок
Перший бездротовий контролер від Bloody виявився збалансованим рішенням. Серед його переваг: доступна ціна, легкість підключення до різних платформ і нормальна чутливість. Проте, серед недоліків – питання до люфту бамперів та чутливість аналогових тригерів та стіків.
Наразі модель Bloody GP30 є хорошим вибором для невибагливого геймера. проте в майбутньому було б добре побачити другу ревізію, де виробник виправив би всі згадані недоліки.
Раніше ми оглядали геймпад Gembird JPD-PS4U-01.