В Нидерландах провели самую веселую благотворительную акцию [ Редагувати ]
Різдвяне диво для тих, кому воно справді потрібне. У Нідерландах під час свят влаштували найвеселішу благодійну акцію - дискотеку, реаліті-шоу і концерт на замовлення - одночасно. І зібрали при цьому - величезну суму для Червоного хреста. Як голландці веселяться з користю - бачила Оксана Кундіренко.
Провінційне голландське містечко, скляна будка на центральній площі, а навколо неї - найбільша вечірка року. Це одне з найпопулярніших реаліті-шоу в Нідерландах -"Серйозне замовлення".
Троє діджеїв - Коен, Герард і Тімур - цілий тиждень живуть у прозорому будинку, виконують замовлення слухачів і головне - голодують. Усе заради благочинності, адже кожна пісня коштує 10 євро. За тиждень без іжі з нікому невідомих радіоведучих хлопці перетворюються на зірок - із ними фотографуються фанатки, до скляного дому приходять знаменитості.
Бен Хаудек, продакшн-менеджер проекту "Серйозне замовлення":
- Ми й уявити собі не могли, яким популярним стане цей проект. Просто хотіли зробити щось гарне, почали з малого, а потім усе розрослося, наче снігова куля.
Стартувало "Серйозне замовлення" вісім років тому - діджей хотів зібрати кошти для Червоного хреста. Свідомі нідерладці охоче жертвували значні суми хворим дітям і жертвам протипіхотних мін. "Цього разу для мами" - жінкам-вдовам, які змушені самі годувати родину, грошей не шкодують.
Люк, школяр із Амстердама:
- Я висипав 26 євро зі своєї скарбнички - не шкода віддати кишенькові гроші на добру справу.
Втім, не з приватних пожертв і навіть не з пісенних замовлень складається основний прибуток "Серйозного замовлення". Серйозні внески роблять приватні компанії, які влаштовують аукціони та привертають увагу меценатів. Вісім мільйонів і шістсот тисяч євро - саме стільки назбирали в шоу за минулий тиждень. І все до цента перерахують Червоному хресту - обіцяють організатори.