Винахідник пронісся над Дубаєм з ранцем-крилом [ Редагувати ]
Неймовірний політ над Дубаєм здійснив швейцарець Ів Россі. Льотчик вдосконалив свій же винахід - реактивний ранець-крило. Вдало випробував новинку та відзняв повітряні маневри. Як мрії стають реальністю - розповість Дмитро Євчин.
Ось такі польоти для Іва Россі просто улюблена робота. У минулому військовий льотчик-розвідник швейцарець працює над удосконаленням реактивного ранця вже одинадцять років. На цих кадрах випробовування найсучаснішої версії апарата в небі над Дубай. Россі пролітає повз Бурдж-Халіф - найвищий хмарочос у світі. Зараз над проектом "Джетмен" разом зі швейцарцем працює команда інженерів-винахідників з усього світу.
"Почувався у повітрі чудово. Це, як мрія. Розумієте, я не пілот, і ніколи не керував літаком. Але я можу літати. Як птахи. Це дуже красиво", - в захваті інженер-винахідник Вінс Реффет.
Пілот управляє апаратом за допомогою рухів рук, ніг та голови. Висока маневреність ранця дає змогу виконувати фігури найвищого пілотажу. Розмах крила - два метри, а максимальний час перебування у небі - десять хвилин. Реактивний ранець-крило літає на авіаційному керосині.
"У небі ми розганялись до 300 кілометрів на годину. Нас вів Роб - льотчик-ас, він керував літаком, був поруч. Він пілот повітряної акробатики. Виступав за команди з Об'єднаних Арабських Еміратів і Франції", - розповідає винахідник реактивного ранця-крила Ів Россі.
Апарат потрібно піднімати у небо вертольотом, літаком або ж повітряною кулею. Злетіти із землі неможливо. Це поки що головний недолік ранця, - вважає Россі.
"Наша мета - технічна досконалість. Ми прагнемо самостійно підійматись у небо. І так само приземлятись. Для цього нам потрібно вдосконалити парашут. Ми хочемо бути, як герой коміксів - Залізна людина!", - каже Россі.
Мрії Россі вже давно не називають божевільними. У тому, що йому вдасться покращити свій винахід тепер мало хто сумнівається. На своїх сталевих крилах швейцарець перелетів Ла-Манш і рідні Альпи, мандрував над Великим каньйоном у США.