У Києві обговорили розвантаження центру (відео) [ Редагувати ]
На кшталт європейських столиць у Києві хочуть облаштувати перехоплювальні парковання при в'їзді у місто. А ще рух його центром зробити платним. Чи запровадять оплату та що для цього потрібно - розповість Іванна Ілліна.
В'їзд до центру можуть зробити платним. Так у Київгенплані пропонують розвантажити столичне середмістя. Проблема транспортного трафіку у Києві нині постала гостро, тож для її вирішення розглядають різні варіанти.
"На території міста Києва зараз зареєстровано більше мільйона автотранспортних засобів і кожен день більше 100 тисяч в'їжджає з приміської зони. Ми повинні створити такі умови, щоб власнику транспортного засобу було просто некомфортно їхати на своєму транспортному засобі в центр безперечно, ми не будемо обмежувати в'їзд у весь центр. Обмеження може бути різними методами: або платний в'їзд або заборона в'їзду на певні вулиці", - говорить Сергій Броневицький, керівник КО "Київгенплан".
Над втіленням цієї ідеї у Київгенплані наразі працюють. Говорять, спершу потрібно побудувати перехоплювальні парковки на в'їздах до міста та додаткові магістралі.
"Що стосується хордових магістралей, то вони у нас в принципі заплановані: це і Дружби народів, яка уходить на Броварський проспект і в перспективі на Олени Теліги теж повинна бути магістраль прискореного руху".
Проект Київгенплану міська влада розгляне не раніше, ніж за півроку. Якщо його схвалять, - одразу будуть шукати інвесторів. Втім, у таку ідею розвантаження середмістя - вірять не усі.
"Это сделать абсолютно нереально поскольку улично-дорожная сеть города Киева организована таким образом, что центр используется часто для транзитного проезда между разными частями Киева. И если будет введен платный проезд, то часть жителей вынуждена будет платить за свои ежедневние поездки на работу и с работы", - говорить Олександр Кава, заступник міністра інфраструктури України (2014-2015).
Оплату за вёїзд до центру міста за кордоном практикують роками. Так, до прикладу, лондонській системі вже більше 15 років. Це дозволило зменшити кількість приватного транспорту у центральній частині Лондона майже на третину. Щоб запровадити таке в Україні - доведеться багато чого удосконалити, - вважають експерти.
"В Лондоне действует почти идеальная система городского транспорта это и метрополитен и наземный транспорт, который очень хорошо координируется по расписанию и поездка на транспорте лондонском по времени она сопоставима с личным автомобилем, а то и быстрее.
В Киева по сравнению с Лондоном общественный транспорт находится на очень низком уровне и альтернативой личному автомобилю городской транспорт не является", - говорить Олександр Кава, заступник міністра інфраструктури України (2014-2015).
Скільки може коштувати проїзд центром для водіїв та які з центральних вулиць хочуть зробити пішохідними, наразі не розголошують. Повідомлять лише після затвердження проекту міською владою.