Театр у Будапешті поставив пост-апокаліптичну п'єсу [ Редагувати ]
Як ізоляція змінює людей на краще - розповідає п'єса в угорському театрі. Її сюжет став реальністю через коронавірус. Чи є у вистави "хепі енд"?
Як довго ми повинні залишатися тут? - Два тижні, або доки вони не скажуть щось по радіо, не знаю. Можливо, й раніше, якщо все владнається. Але сподіваюсь, що не довше ніж два тижні.
"Терористи завдали ядерного удару по місту. Ви вдвох із колегою сховалися в бункері під землею", - це сценарій постапокаліптичної п'єси, яка йде на сцені театру в Будапешті. Спектакль - за книгою Деніса Келлі "Після кінця". Після прем'єри у 2005 році британські критики написали: "клаустрофобно, але затягує".
Ласло Магаш, режисер театру:
Книга розповідає про взаємодію двох людей у замкненому просторі. Ми навчаємося за допомогою таких книг, але, звичайно, не відтворюючи описані події, а досліджуючи їх.
Ізоляція або соціальна дистанція вже стала частиною життя мільйонів людей у різних частинах світу. Через поширення коронавірусу громадянам рекомендують чи навіть змушують залишатися вдома. Безпрецедентні заходи для багатьох не зручні. Міста стають безлюдними. Ще більше лякає, що може бути далі.
"Ми на війні! Це - війна!"
Страх, невпевненість, роздратування - природні наслідки різкої зміни обставин життя. Ще вранці ти, як зазвичай, снідав із родиною, можливо, пішов у спортзал, потім на роботу. І враз усе змінюється.
Анна Марія Ланг, актриса:
П'єса чітко відображає, як умить ми можемо потрапити в ситуацію, яку ніколи й не уявляли собі. Наскільки гнучкими ми можемо бути? Як швидко адаптуємося? Чи здатні зберегти здоровий глузд?
Марк - трохи зарозумілий, але схильний до співчуття. Луїза - чутлива, але намагається стримувати емоції. Акторам іноді важко розрізнити - де гра, а де реальне життя, адже їхній театр "Подорож" умить спорожнів - глядачів не стало через карантин. Зазвичай, тут багато відвідувачів, бо театр розташований на прогулянковому катері. Зараз він пришвартований біля дунайської набережної Будапешта, а команда вирішила показувати спектаклі он-лайн.
Ласло Магаш, режисер театру:
П'єса розповідає про толерантність, увагу один до одного, розчарування й розгубленість від того, що опинився в чотирьох стінах. Це психологічна гра між двома людьми в умовах, коли немає способу випустити пару.
Перший акт "Після кінця" вийшов буквально за кілька годин до того, як угорський ряд ухвалив рішення про закриття шкіл і дитсадків, а також заборонив в'їзд іноземцям, щоб уповільнити поширення коронавірусу. Другий акт показали наступного дня, коли роботу припинили всі громадські місця. Далі театр планує розширити репертуар. Будуть не лише трилери, а й комедії.