Захисні перегородки, маски та дезінфекція: як працюють таксисти в умовах карантину [ Редагувати ]
Захисні перегородки, маски та постійна дезінфекція авто - на такий режим роботи зараз перейшли більшість таксистів на заході.
Як вони працюють у пандемію і які рішення знаходять водії у маленьких містечках, коли доступу до винаходів, як у столицях не мають?
Те що діяльність таксі у Бельгії строго регулюється законом - помітно уже з їхнього зовнішнього вигляду. Усі пофарбовані в чорний, кожна має свій ліцензійний номер, та й стоять вони у спеціально відведених для цього місцях.
У коронавірус таксистам додалося клопотів: влада заборонила їздити тим, хто не обладнав автівку належним чином. Тобто не зробив бар'єр між водієм і пасажирами. Тож у машинах в Брюсселі ще в перші тижні локдауну ми помітили пластикові перегородки. Та чи все так само справно працює на периферії - їдемо перевірити у містечко Тінен з населенням у 35 тисяч.
Ось пластик, а ззаду він розділений на дві частини, щоб можна було рухати сидіння.
Таксист Ніколас демонструє нам, що його автівка обладнана не гірше за столичні. Однак тоді, як брюсельські таксисти засоби захисту купують централізовано, ще й від певного виробника, він усе собі змайстрував сам.
Ось таким чином прикріпив, інакших способів не було. Але тримається дуже міцно і підголовник рухати можна. А м'яка частина посередині для того, щоб підсовувати крісла, якщо більше клієнтів.
На початку карантину більшість таксистів брали лише одного пасажира, проте потім, обладнавши як треба машини, стали возити і по двоє. Ніколас же може брати навіть трьох.
Ніколас, водій таксі:
Ось цю пластину спереду я поставив тільки тиждень тому. А спочатку, як тільки почався коронавірус, ми мали лише ось такі, як посередині - м'які пластикові перегородки, бо магазини були зачинені. Це є фактично скатертини для столу. З ними не зручно, бо через них у дзеркалі заднього виду все розмито.
Такі перегородки - це, насамперед, захист для таксистів. Вони блокують мікрочастинки слини, які під час розмови з пасажиром можуть потрапити на водія. Для Ніколаса, який пропрацював увесь карантин, залишатися здоровим дуже важливо.
Ніколас, водій таксі:
Особисто за себе я ніколи не боявся, а от за сім'ю - так. У мене п'ятеро дітей, і дружина в групі ризику. Я не хотів принести хворобу додому.
Та пропри все, везти людей із симптомами коронавірусу до лікарні чи забирати їх звідти - Ніколас, на відміну від багатьох інших таксистів, ніколи не відмовлявся. Швидку викликати у Бельгії дорого, тож хворі часто викликають таксі. Ніколас під час таких маршрутів просто надіває маску, а потім обробляє машину антисептиком.
Протираю скло, усі дверні ручки - і нема чого боятися.