У чому секрет успіху відомої на весь світ крамниці з краватками [ Редагувати ]
Джон Кеннеді, Ніколя Саркозі та принц Чарльз. Усіх їх поєднує - одна крамниця з краватками. Там вже багато років - одягають сильних світу цього. Де вона розташована і в чому секрет успіху - знає Анна Філь.
Руді Джирарді - власник великої будівельної компанії. Для нього краватка - атрибут, який викликає повагу до людини.
Руді Джирарді, постійний клієнт:
Із сімнадцяти років у мене краватки лише від Марінелли. Щодня я обираю іншу, а то й змінюю декілька разів протягом дня. Кольорову вдягаю на ранкові зустрічі, офіційну - на день і на вечір, а для церемоній і офіційних заходів - маю ще вишуканіші варіанти.
У цій крамниці на набережній Неаполя мало що змінилося після 1914 року. Тоді вона вперше відчинила двері. Нинішній власник - онук засновника - Еугеніо Марінелли. Опів на сьому ранку він уже зустрічає клієнтів філіжанкою ароматної італійської кави.
Мауріціо Марінелла, власник компанії E. Marinella:
Це магазинчик на 20 квадратних метрів. Але нам вдалося потрапити на шиї багатьох відомих людей. Це всі італійські президенти - від першого до чинного. Родина Кеннеді, президенти США, принц Чарльз. 25 років тому, коли ще був живий мій батько, Дональд Трамп пропонував відкрити крамницю в його Трамп-Тауер. Але він відмовився.
Поруч із крамницею є майстерня. Там власноруч шиють кожну краватку з найкращого шовку. Ціна однієї - від ста тридцяти до двохсот п'ятдесяти євро, тобто від чотирьох до восьми тисяч гривень. За день готові півтори сотні одиниць. Підлаштовуються під кожного клієнта.
Мауріціо Марінелла, власник компанії E. Marinella:
Ми шили краватки для Жака Ширака. Він був високий на зріст, тому доводилося їх робити довшими, ніж стандартні. Нашими клієнтами були й інші французькі лідери - Франсуа Міттеран, Ніколя Саркозі, тепер звертається Еммануель Макрон. Ось у цьому листі за 30 березня він дякує нам за нову краватку.
Усіх охочих обслуговувати не встигають. Кажуть, є чимало замовників з Китаю, але майже всім відмовляють. Хоча через епідемію коронавірусу зазнали збитків.
Алессандро Марінелла, син власника компанії E. Marinella:
Світ змінюється, і нам доводиться пристосовуватися. Торгівля зміщується в онлайн-простір, особливо через пандемію. Моя місія - оновити наш бренд і при цьому зберегти його автентичність.
Та найбільша проблема - мінливість моди. Багато де краватки - вже не обов'язок, а радше примха. Тож компанія Марінелли урізноманітнює асортимент. Приміром, планують шити ще й жіночі аксесуари.