"Нові технології": на Рівненщині міст залатали ганчір'ям [ Редагувати ]
На Рівненщині міст, який веде до кордону з Білоруссю, залатали ганчір'ям. Ми вже розповідали про цю переправу. Вона почала руйнуватися одразу після капітального ремонту.
Що це за нові технології в будівництві та чи полагодять міст як слід - дізнавалась Сніжана Сидорук.
Вибоїни, з яких стирчить арматура, та зруйноване асфальтне покриття. Такий вигляд мав міст на трасі національного значення неподалік села Ремчиці два місяці тому. Тоді щойно відремонтована переправа пішла тріщинами.
Юрій, житель Бережниці:
Чотири подрядчика за два года на цьому мосту. Чотири подрядчика. Навіть і три місяці не пройшло - вже нема моста.
А ось так міст виглядає нині. Його підлатали - ганчір'ям! Велику вибоїну на переправі заклали старим одягом місцеві, бо проколювали шини.
Іван, водій, житель Дубровиці:
Ремонт супер. Ще таких технологій ніхто не приміняв, як ватний ремонт моста. Краще. -Чого? - Зубами не клацаєш.
На "ремонті" нагрілися і шляховики, і замовник, кажуть у прокуратурі. За реконструкцію мосту заплатили дещо менше ніж чотирнадцять мільйонів гривень. Із них майже два, за даними слідства, привласнили підрядник і замовник. Інженеру Служби автомобільних доріг суд призначив покарання - позбавлення волі на чотири роки. Щоправда, шляховик за ґрати не потрапив.
Василь Данілей, виконувач обов'язків начальника відділу Рівненської обласної прокуратури:
Судом було застосоване звільнення від відбування покарання у виді позбавлення волі з іспитовим терміном - 2 роки.
Невдовзі перед судом постане і підрядник. Йому інкримінують привласнення бюджетних грошей. Його наймали з Києва, кажуть у Службі автомобільних доріг, відремонтувати міст він відмовився. Тепер збитки за неякісну роботу дорожники вимагатимуть через суд.
Дмитро Леонтіюк, прессекретар Служби автомобільних доріг у Рівненській області:
Можливо це буде продовження робіт, можливо це буде демонтаж мосту і будівництво нового. Залатають цей деформаційний шов, який позабивали ганчірками.
Переправу через річку Горинь офіційно не ввели в експлуатацію. Крім того, комісія з технагляду при Службі автомобільних доріг назвала експлуатацію мосту - небезпечною. Проте щодня ним курсують сотні машин. Бо це чи не єдиний шлях, який веде до білоруського кордону.