Легендарні, спортивні, ексклюзивні: у Києві стартував фестиваль ретро-автомобілів [ Редагувати ]
З'їзд автомобілів... "похилого віку". У Києві стартував фестиваль раритетних авто. Півтисячі старих красенів, серед яких справжні ексклюзиви.
Тож як їздити на машині, якій уже понад 100 років?
Легендарні, раритетні, спортивні, ексклюзивні. Їх можна побачити тут, на фестивалі старих авто. Цього року виставили понад пів тисячі машин різних епох із різних країн. Це представницькі радянські автомобілі. Більшість із них виготовлені вручну невеликим тиражем. На цьому ЗІЛ-115, наприклад, їздив колишній керівник радянської України Володимир Щербитський
Володимир Мукан, представник оргкомітету фестивалю:
Машина повністю в оригіналі, вона цікава тим, що всередині оздоблена шпоном корейської берези. У неї є обтягнуті шкірою сидіння, карти дверей. На неї нанесено понад 20 шарів фарби. Тому вона добре збереглася.
Але вінець представницької колекції - ось цей красень.
Цей автомобіль - взагалі легендарний, ЗІС-110. Зроблений 1945 року за зразком американського "Пакарта". Що дивовижно, у нього автоматичні склопідйомники. Це лімузин, на якому в ті часи возили винятково перших осіб країни.
У машини чудова плавність ходу і непогана, як для тих часів, шумоізоляція. А ще - це перше авто, яке було оснащене одометром. Тобто водій міг бачити скільки кілометрів він проїхав.
І зовні, і всередині все збереглося в оригіналі. Тут навіть відчувається запах того часу. Сидячи на цьому зручному дивані, відчуваєш себе щонайменше генсеком.
Уперше на українському фестивалі старих авто представлений "Ролс-ройс" "Корніш-3" з відкидним верхом. Таких машин у світі лише 452. Більшість робили за попереднім замовленням. В Україні такий "Ролс-ройс" один. Привезли його майже 20 років тому з Японії.
Павло Лазоренко, засновник фестивалю:
Цей автомобіль дуже популярний серед бомонду, зірок. Таким авто володіли такий співак, як Елтон Джон, наприклад. Такий автомобіль був у репера Тупака Шакура.
Серед експонатів не тільки легкові авто. Також представлені вантажівки, автобуси, мотоцикли, мопеди й навіть велосипеди.
Та справжньою родзинкою фестивалю можна вважати ось цей "Форд-Т" 1912 року. Машину випадково знайшов і відновив львівський майстер Дмитро Степанов. У чотириколісного карбідні фари, дерев'яні диски і характерний звук двигуна.
Дмитро запевняє: авто в ідеальному стані і він міг би приїхати на ньому зі Львова. Злякали Київські затори, бо такою машиною, як виявляється, керувати не просто.
Дмитро Степанов, учасник фестивалю:
Газ у мене тут, тут у мене важіль упередження. Я як заводжу - мені треба поставити іскру у верхню мертву точку, щоб завести.
А далі працюємо педалями.
Дмитро Степанов, учасник фестивалю:
Я натискаю - в мене машина рушає, потім я відпускаю, я маю нейтральну передачу. Коли я відпускаю важіль ручника - у мене включається друга передача. На задній хід є інакша педаль, з буквою "R" - реверс. Права педаль - то є "брекет" - гальма.
Ця машина проїхала не одну тисячу кілометрів і може подолати ще більше,- стверджує власник.