У Черкасах через ремонт дамби утворилися кілометрові затори [ Редагувати ]

Уже другий тиждень на виїзді з Черкас щоденно - кілометрові автомобільні затори. Ще задовго до початку робіт на дамбі обласна влада і зовсім мала намір закрити єдину переправу через Дніпро для проїзду вантажних і легкових машин, а для пасажирського транспорту - визначили чіткий графік перетину. Але згодом, щоб не нагнітати ситуацію, фури до 5 тон все ж дозволили пропускати. Але ось чи стало від цього легше автомобілістам.
Ця колона із сотень автомобілів чекає своєї черги - щоб перетнути єдину в Черкасах переправу через Дніпро. До початку ремонту, рух на тринадцятикілометровій дамбі був інтенсивним. Тепер машини пускають чітко за графіком, і однією смугою - з 6-ї до 9-ї ранку, з 4-ї дня до сьомої вечора.
Поки машини з лівого берега перетинають міст, правий очікує. У багатьох автомобілістів від таких черг просто здають нерви, дехто навіть наважується їхати в об'їзд. Найближча переправа - або у Каневі, або в Світловодську - в будь-якому випадку - гак у понад півсотні кілометрів. Богдан місце в черзі зайняв майже за годину до відкриття дамби. Напередодні так і не зміг її перетнути.
"Ніхто не встигає проїжджати, я вчора пробував проїхати, я приїхав в пів на п'яту стояла пробка і тут і там стояла пропускали тільки одну сторону. За ці три години проїде, ну я не знаю, два - чотири рази туди назад. Народу дуже багато в'їжджає в Черкаси і виїжджає", - говорить Богдан Шульга, житель Черкас.
Ще до початку ремонтних робіт обласна влада анонсували повне закриття дамби для проїзду вантажних і легкових автомобілів. Графік, за яким зараз пропускають транспорт, - передбачав виключно пасажирські перевезення. Щоб не нагнітати ситуацію, обмеження зняли для всіх машин вагою не більше 5 тонн.
"Так, це не зручно, так - виникають проблеми. Але головна теза для всіх мешканців - безпека важливіша, Бо ми маємо це зробити в найкоротшій строк", - повідомив Юрій Ткаченко - голова Черкаської обласної адміністрації.
З 60 - х років дамба і міст жодного разу повноцінно не ремонтувалися. Через підвищене навантаження переправа сипалася буквально на очах. Її ремонт обійдеться області в 240 мільйонів гривень. Підрядник поки що проводить підготовку. Коли ж розпочнуться основні роботи, рух на кілька днів необхідно буде закрити повністю.
"Це технологія - іде процес бетонування. Враховуючи те, щоб якісно було виконані ці роботи - ми не можемо потім пускати транспорт на ту сторону проїздної частини, де укладень цей свіжий бетон", - говорить Генадій Андрєєв - заступник начальника Управління служби автомобільних доріг Черкаської області.
Загалом ремонт переправи може зайняти від чотирьох до шести місяців. Автомобілістам чиновники радять звикати до графіку перетину, - міняти його поки що не збираються, - або ж пересісти на залізничний транспорт. На час ремонту дамби виділили два додаткових дизеля.