В Україні вперше випустили "модну" поштову марку [ Редагувати ]
Поштова марка присвячена 20-річчю Українського тижня моди - найбільшої щорічної події в вітчизняній фешн-індустрії. На марці зображено сукню, авторства дизайнерки та художниці Зінаїди Лихачової. А прообразом поштової марки стала її відеоробота "Трансформація", яка була презентована широкому загалу понад 5 років тому на бієнале сучасного мистецтва Арсенал-2012. Саме ця робота Зінаїди уперше поєднала естетику українських народних традицій та сучасну моду.
"Сама робота "Трансформація", відео-робота, яку ми зараз побачимо - вона була першою роботою, де я поєднала фешн, сучасне мистецтво і також традиції. І мені здається, що ця червона сукня стала таким з'єднанням, як червоною ниткою, яка могла з'єднати такі різні напрями діяльності - і фешн, і як комерція", - говорить Зінаїда Лихачова, художниця.