Німецькі політики закликають штрафувати лоукостерів [ Редагувати ]
Усе заради клімату. Колишній міністр транспорту Німеччини, а нині - чинний депутат, пропонує відмовитися від дешевих авіаквитків.
Чому й на скільки вони можуть подорожчати? - розкажеТетяна Логунова.
З Берліна до Парижа на вихідні за 10 євро. Трохи далі, в Мадрид, - за 15. Дешеві авіаперельоти Європою, якими спокушають бюджетні компанії, невдовзі можуть подорожчати.
Голова депутатської групи Християнсько-Соціального Союзу в Бундестазі та колишній міністр транспорту Александр Добріндт пропонує обкладати спеціальним штрафним податком усі перельоти, що коштують дешевше ніж 50 євро. А ще краще - законодавчо закріпити мінімальну вартість авіаквитка. Таку пропозицію політик планує у вересні винести на обговорення парламенту.
Якщо ціни на авіаперельоти політик пропонує підвищити, то подорожі залізницею, навпаки, здешевити. Щоб люди віддавали перевагу транспорту, який менше забруднює довкілля. І теж робили свій внесок у справу захисту клімату. Щоправда, однопартійці новатора вже заявили, що ця ідея їм не до вподоби. Мовляв, політична сила виступає за зменшення всіх наявних податків, а не за впровадження нових.
Не літати без нагальної потреби, - закликають і німецькі підлітки, активісти руху "П'ятниці заради майбутнього". Минулого тижня вони влаштували акцію протесту в аеропорту Дюссельдорфа.
"Ми хочемо, щоб пасажири нас почули, хочемо поговорити з ними і, можливо, переконати наступного разу не бронювати авіаперельот, а поїхати у відпустку потягом або взагалі провести літні канікули вдома", - закликає Лукаш, учасник акції протесту.
"Авіація шкодить довкіллю через викиди в атмосферу. Ми маємо нарешті змінити свої звички", - наголошує Ліліт, учасниця акції протесту.
Тим часом, соціологи оприлюднили цікаву статистику. Згідно з якою, найчастіше в межах Європи літають німці, які голосують за партію "зелених". Але при цьому, саме вони більше за інших соромляться, що обрали для подорожі саме літак.