Група інженерів та ІТ-фахівців збирають квадрокоптери у Черкасах [ Редагувати ]
Вони жартома називають себе дроноводами та мріють створити потужну спільноту тих, хто вміє будувати та програмувати різні типи дронів та навчати керувати ними. У Черкасах група інженерів та ІТ-фахівців збирають квадрокоптери та розвідувальні апарати. Усе за кошти благодійників. Перші розробки перед тестуванням показали нашій знімальній групі.
Такі звуки у майстерні вже звичні. Перед великими тестуваннями на відкритому просторі квадрокоптер вперше розправляє крила в офісі інженерів. Запчастини для нього замовляли з різних куточків світу, а зібрав дрон Єгор. Найскладніше у цій роботі, зізнається чоловік, не поспішати.
Єгор Годованюк, інженер:
Зробити як треба, а не бігом-бігом, треба постійно утримувати себе, хочеться швидше, бо війна вже іде, це все треба було не вчора, а навіть позавчора і дуже хочеться прям швидко, швидко зібрати, єдине що утримує мене, я знаю, що буває коли швидко, скоріш за все будуть помилки.
Поки одні збирають безпілотні апарати, інші вчаться ними керувати. Арсеній поки на першому етапі - тренується на симуляторі. Коли налітає 20 годин онлайн, почне опановувати міні-коптери, а потім вже й справжні.
Арсеній Петренко, учень школи пілотування:
Складно - це звикнути до керування, спочатку думаєш легко, схоже на джойстік з відеоігор, а взагалі багато різного впливає на техніку пілотування, фізика і сам джойстік не схожий на ігровий.
Школа пілотування у Черкасах запрацювала ще навесні, влітку взялися збирати розвідувальні апарати, а нещодавно запустили й виробництво квадрокоптерів. Це вироби цивільного призначення, адаптовані під потреби військових, тож знайти запчастини не складно. Усе це - проєкти Черкаського інституту міста. Реалізують ідеї винятково коштом донатів.
Іван Подолян, керівник Черкаського інституту міста:
Кожен такий апарат рятує життя наших військових і не рятує життя нашого ворога, тому це однозначно суперважливо. Це розхідний матеріал і це треба пояснювати всім хто донейтить на ці літальні апарати, розвідувальні живуть трохи довше.
Інженери збирають дрони у вільний від основної роботи час. Тому фахівцям, які хочуть долучитись до цієї важливої справи, тут будуть раді.
Іван Подолян, керівник Черкаського інституту міста:
Фаховий пілот на літакового типу дрон, який би міг працювати із програмним забезпеченням і виїжджати на тестові польоти. Бажано ще декількох інженерів, які б зналися на радіокерованих моделях і зналися на софті, який потрібен для їх керування.
Незабаром перші моделі інженери тестуватимуть вже на відкритому просторі, після чого передадуть військовим. Згодом мріють збільшувати потужності виробництва, але для цього потрібні й фахівці, і гроші. Щоб зібрати один дрон, потрібно близько 500 доларів, а на безпілотник-розвідувач - до трьох тисяч доларів.