"Укрзалізниця" запустила 10 нових вагонів у перший рейс [ Редагувати ]
Саме залізниця залишається головним шляхом порятунку та евакуації цивільних з тієї ж Донеччини. Тож на Держпідприємстві намагаються збільшити кількість рухомого складу.
Напередодні, приміром, презентували 10 нових вагонів. Курсуватимуть вони рейсом Дніпро-Львів-Дніпро. Чим оснастили купе? Чи можна буде підзарядити там гаджети? Оснащення бачила Вероніка Ведмецька.
Всередині купе ми бачимо нові асолютно полички, якісні зарядні станції для USB, TYPE-A, ТYPE-C. У нас трошки модернізована система сидінь безпосередньо у вагоні. Тобто ми додали полиці біля вікна і тут для зручного сидіння.
Це один з сучасних вагонів "Укрзалізниці". З новинок – столики для верхніх полиць, додаткові порти для зарядки, кілька режимів керування освітленням та 4-зонне відеоспостереження для підвищеної безпеки. Для людей з порушеннями зору усі написи дублюються шрифтом Брайля, також є автоматична кнопка виклику провідника. Керівництво "Укрзалізниці" каже: під час планування перш за все орієнтувалися на прохання персоналу та пасажирів.
Олександр Перцовський, голова правління АТ "Укрзалізниця":
Кожної поїздки є можливість в додатку "Укрзалізниці" лишати нам зворотний зв'язок, люди часто фотографують, дають свої якісь пропозиції. Далі ми йдемо до заводу виробника, сідаємо за таке креслення, і дивимося, що реалістично, що можливо. Багато людей з нашої команди навіть залазили, тестували.
Таке оновлення потягів – це частина великої державної програми. В її межах було замовлено 66 вагонів. Перші 10 вже починають курсувати одним з маршрутів.
Олександр Перцовський, голова правління АТ "Укрзалізниця":
Це українські вагони, вони доєднуються до партїї ста вагонів, які вже були виконані під час війни. Вони стануть на маршрут Київ-Дніпро. Чому Київ-Дніпро? Тому що це один з наших таких форпостів на сході. Там дуже багато військових, це важливо для родин військових, які їздять також в Дніпро, це маленькі діти, які їздять побачити своїх маму або тата в Дніпрі, це шпиталь великий в Дніпрі, який також важливо сполучати такими вагонами.
Вагони виготовляє український виробник - "Крюківський вагонобудівний завод". Аби дістати усе необхідне комплектування до роботи залучили 160 суміжних постачальників. Керівництво каже: окрім оновлень для пасажирів, покращили й технічні характеристики – тепер один такий вагон зможе прослужити щонайменше 30 років.
Максим Крамаренко, голова правління "Крюківського вагонобудівного заводу":
Спочатку війни інтенсивність експлуатації вагонів дуже зросла. Якщо до війни вагон пробігав за добу десь 400 кілометрів, то зараз він пробігає 1200 кілометрів. Всі сто вагонів, які були виготовлені в першій партії, всі експлуатуються, і вагони зарекомендували себе дуже надійними, якісними. Є покращення, які стосуються ходової частини, гальмівного обладнання, є покращення, які стосуються системи програмного забезпечення системою керування кондиціонерів, мікрокліматом в салоні, є покращення, які стосують систем життєзабезпечення. Це те, що, як кажуть, пасажир відчуває, але не бачить.
Зручність оновлених вагонів вже змогли оцінити як пасажири, так і провідники.
Дмитро Шаповаленко, провідник:
Дуже круто, тому що з такими вагонами тільки хочеться працювати. Набагато зручніше, тому що багато функціоналу додали. Тому це все відчувається, і пасажири це все теж відчувають, своїми оцінками через чат-бот. Тому це дуже круто, коли новий вагон, і коли вони вже бачать, що вагон такий, і у них уже претензії, і вони ще не сівши на посадку вже незадоволені. Тому це буде сприяти як працівникам, так і пасажирам.
Костянтин Жуков, пасажир:
Доволі цікаво, зразу видно, що він зовсім новий. Багато різних елементів - це внутрішній вигляд інтер'єру. Подобається. Гадаю, це буде зручніше.
У перший рейс нині вирушили загалом 10 нових вагонів-купе. До кінця року виробники планують завершити будівництво ще 5. А вже наступного року замовлятимуть нові типи вагонів – плацкартні та для людей з інвалідністю. Керівництво "Укрзалізниці" наголошує: нині потяги забезпечують спеціальні, дипломатичні перевезення, евакуацію та передислокацію поранених, а тому оновлення пасажирського рухомого складу – першочергове завдання.