Таїланд охопила мода на ляльок-янголів (відео) [ Редагувати ]
Справжня лялько-манія охопила Таїланд. За іграшку із янгольським обличчям вони готові віддавати навіть останні заощадження, в надії, що стануть успішними та багатими. Про нові забобони сучасних тайців - дивіться далі у сюжеті
"Лук тхеп "із тайської перекладається як "дитячий янгол". Втім ляльки із такою назвою більш популярні серед дорослих. Їм вигадують імена, перевдягають, годують і навіть носять до храмів.
Тайці вірять: під ґумовою основою - справжня дитяча душа. І тим, хто здатен її полюбити, лялька принесе удачу та багатство.
"Наприклад, мені ця лялька подарувала краще життя. Вона допомогла заробити чимало грошей, хоча раніше я була дуже бідна. А ще я виграла в лотерею", - говорить Вільярат, продавець ляльок.
Мода на ляльок Лук Тхеп виникла, коли кілька знаменитостей з'явилися із ними на публіці. Фахівці пояснюють: тайці схильні до вірувань та забобонів, тож легенда про надзвичайні можливості іграшки міцно засіла в їхній свідомості. Буває, лялька навіть замінює жінці справжню дитину.
"Люди часто купують цих ляльок, бо не мають власних дітей. Тож коли з'являється Дитячий Янгол, їхнє життя насправді покращується", - говорить Манана Бунмі, засновниця клубу Дитячих Янголів.
Популярністю Лук Тхеп скористались і місцеві ресторатори. У низці закладів харчування вже можна придбати спеціальне меню для ляльок. А тайський авіаперевізник дозволив купляти окремі місця для іграшок у літаку. Приймати їх на своїх проповідях вже навіть звикли буддійські монахи.
"Я завжди запитую всіх, хто приносить до мене ляльку - що змусило їх придбати таку іграшку. І коли довідуюся про проблеми, читаю проповідь, намагаюсь знайти вихід із ситуації".
Масове захоплення вже занепокоїло владу. Тиждень тому прем'єр країни закликав громадян не витрачати свої заощадження в гонитві за модою, адже вартість найдешевшої ляльки - 50 доларів. А ціна "покращеної"може сягати і восьми сотень.