У Києві посилили контроль за паркуванням автотранспорту [ Редагувати ]
Київ - на порозі грандіозної паркувальної реформи. Принаймні - так запевняє столична влада. Київрада заборонила паркуватися на узбіччях центральних вулиць столиці. З одного боку - позитивна новина. Але куди ж подінуться всі ті тисячі автівок, які прикрашали собою тротуари, переходи та цілі смуги руху...
Розібратися у непростій проблемі міського планування намагалася Ліна Зеленська.
Майже буденна картина для Києва. Черговий герой парковки полишив свій позашляховик біля станції метро "Лук'янівська". Як наслідок - ані автобуси, ані тролейбуси не могли під'їхати до своїх зупинок. Рух - паралізовано. "Героя" - побили пасажири громадського транспорту.
"- Вулиця Січових стрільців. Яблуку ніде впасти. Водії паркуються і на зупинках громадського транспорту, і на пішохідних переходах, і навіть на тротуарах. І це не зважаючи на знак заборони паркування. У міській раді обіцяють, після набуття рішенням чинності, такого неподобства в центрі столиці більше не буде".
У вівторок на пленарному засіданні депутати Київради вирішили заборонити паркування автомобілів на майже семи десятках вулиць столиці. Для поліпшення пропускної спроможності київських автошляхів. На них нанесуть спеціальну дорожню розмітку і встановлять знаки про заборону зупинки та стоянки. І вже після цього - на полювання виїдуть евакуатори.
"Якщо на цих вулицях буде неправильне паркування, незаконне, не на паркувальних майданчиках - у нас є можливість евакуювати автомобіль. Це будуть робити працівники поліції", - повідомив Сергій Симонов, директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
У "чорний список" потрапили центральні вулиці. Зокрема Володимирський узвіз, Шовковична, Лютеранська, Інститутська, Кріпосний провулок, Костьольна, Прорізна, Михайла Грушевського, Хрещатик, Басейна, бульвар Тараса Шевченка, частини вулиць Саксаганського та Жилянської. Михайлівська та Львівські площі, вулиця Січових стрільців. Під забороною також проспекти: Броварський, Степана Бандери, Генерала Ватутіна. Загалом 68 найменувань. Паркуватися можна буде лише на існуючих, легальних майданчиках.
"Паркування в центрі Києва не повинно збільшуватися, бо якщо ми збільшуємо, то збільшуємо або за рахунок пішохідних зон, або за рахунок проїжджої частини. У нас в центрі повинні бути підземні паркінги, або багаторівневі паркінги", - говорить Сергій Симонов, директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
"Ничего не изменится. Количество автомобилей в Киеве не изменится. Что изменится - существенно увеличится количество бытовых конфликтов и административных, потому что большинство водителей не примут такой подход - если вы запрещаете парковаться - о'кей, тогда создайте условия парковаться в другом месте", - переконаний Володимир Застава, експерт.
Щоправда, ці підземні та багаторівневі паркінги - тільки у планах. Як і сподівання, що після цієї заборони автолюбителі масово пересядуть на громадський транспорт.
"Дома буду парковаться, есть метро - познакомиться с людьми будет повод", - говорить Павло, киянин.
Втім, у середу в Київській міській адміністрації уточнили: йдеться не про тотальну заборону, а про посилення покарання за неправильне паркування на найбільш завантажених вулицях столиці. Евакуювати автівки будуть лише у виняткових випадках. Коли порушник припаркує свій автомобіль на смузі руху громадського транспорту, посеред дороги, або на пішохідному переході. Та от чи вплинуть ці застереження та виняткові випадки на можновладців та численних мажорів, для яких ані законів, ані правил не існує?