У Львові на спортивній арені вперше провели чемпіонат з дрифту [ Редагувати ]
Димова стіна, гуркіт двигунів і скрегіт гальм. У Львові на спортивній арені вперше провели міський кубок з дрифту. Найважче пілотам давались парні змагання. На шаленій швидкості відлітали бампери та не витримували двигуни.
Спекотно не лише в повітрі, а й на майданчику спортивної арени. Тут зібралися кількадесят пілотів з усієї країни. Перед основними змаганнями водії проходять кваліфікацію.
Після перегонів радіатори машин обливають водою та перевіряють тиск у шинах. Після заїзду показники просто зашкалюють.
Микола, механік:
Перед кожним проїздом перевіряв тиск - це дуже важно, дуже! За це і розхід гуми і кількість диму - це дуже важливо!
Більшість автівок-учасниць спеціально переобладнали для змагань.
Андрій Корницький, пілот зі Львова:
Тут є тільки саме основне - руль, педалі, ручник, коробка, все! - Тобто, в магазин на ній не поїдеш? - Ні. Буде досить не зручно!
Серед пілотів-професіоналів є й новачки. Своїх хвилювань любителі швидкості не приховують.
Богдан, пілот зі Львова:
Мандраж маленький є - у керуванні, в режиму. Бачите, всі приїхали з самого ранку і цілий день на сонці. Техніка виснажується, люди виснажуються, всім важко.
Та найскладніше - це змагання з парного дрифту, коли дві автівки на швидкості 100 кілометрів за годину повинні синхронно виконати маневри.
Михайло Тобалян, пілот із Хмельницького:
Це два автомобілі, які рухаються з досить великою швидкістю, і ти не можеш передбачити те, що наприклад зробить перший пілот і тобі треба їхати другим максимально так, щоб передбачити дії першого пілота.
Та навантаження витримують не всі. Частина спортивних авто на майданчик повертається без бамперів. У декого - проблеми серйозніші.
Віталій Кособуцький, пілот з Рівного:
Вилетів щуп з мотора і масло пішло на верх, і зараз це швидко ніяк не вирішиться. Місяць вона будувалася. - Скільки грошей вклали? - Я не буду говорити, бо жінка побачить, буде свариться.
Виграти на Кубку з дрифту не просто. Організатори для кожних змагань вигадують нові завдання.
Олексій Виговський, організатор змагання:
Кожен пілот стартує, має по 100 балів на початку. Кожна зона має якусь певну кількість балів, наприклад там є 5 зон - одна зона 25 балів, пілот з однією зоною не справився, в один квадрат не заїхав - 5 балів відмінусували.
Та й коштують пілотам такі перегони недешево.
Роман, експерт із ремонту авто:
Приблизно 16 пар коліс вилітає, ламаються кузовні деталі автомобіля, загалом участь у цих змаганнях є не дешева, воно коштує від 20 до 50 тисяч гривень.
Втім, головне - не перемога, а участь і досвід. Це і є основне завдання Кубку з дрифту. Організатори переконані: ці перегони додадуть ще більше впевненості пілотам на всеукраїнських заїздах. Один з них розпочнеться вже наприкінці місяця.