В троллейбусах Ивано-Франковска рассказывают об истории [ Редагувати ]
Івано-Франківські тролейбуси тепер курсують у ногу з часом. Їх обладнали модерновою технікою. Спеціальна система не лише оголошує зупинки замість водія, а й знайомить пасажирів з історією міста. А за безпекою поїздки і дотриманням графіка стежать диспетчери у депо. Столицею Прикарпаття у тролейбусі мандрували наші кореспонденти.
- 1 січня 1919 року Івано-Франківськ стає столицею ЗУНР.
Такі повідомлення з гучномовців лунають у тролейбусах, що курсують Івано-Франківськом, вже більше місяця. Перед кожною зупинкою - коротка історія про вулицю, куди прямує "рогата машина", видатних людей, старі будівлі або ж доленосні для міста події.
- Історію міста можна узнати, так шо дуже подобається.
Водіям нововведення лише полегшило роботу. Тепер їм не треба оголошувати зупинки.
- Водій не відривається від керування. Як кажуть, безопасний рух.
Крім автоматичного довідника, міські тролейбуси обладнали системою контролю за роботою транспорту - GPS-навігацією. Скільки водій простояв на зупинці і навіть з якою швидкістю він рухається, все це фіксує диспетчер на комп'ютері.
Диспетчер:
- От зараз, бачите тролейбуси знаходяться де? Впродовж 20-30 секунд вони міняють рух. Збоку інформація по кожному тролейбусу, що він робить: рухається, яка швидкість руху, скільки вони стоять на зупинках.
Директор підприємства "Електроавтотранс" говорить - сучасна техніка, встановлена у тролейбусах, дозволяє покращити якість перевезень.
Леонід Яковець, керівник комунального підприємства "Електроавтотранс":
- От зараз така спека. Це ж дратує людей - стоїть він хвилину-дві, чотири, а це ж не передбачено. Диспетчер може зразу подзвонити і спитатись: "Знаєш шо, Микола, а чьо то ти там стояв стільки часу?"
Найближчим часом такою системою контролю планують обладнати увесь електротранспорт і маршрутні автобуси Івано-Франківська.
Ольга Вихованська, Зиновій Афтанас, "Новини", ТК "Інтер", Івано-Франківськ