В "Укрзалізниці" стався новий збій [ Редагувати ]

У пʼятницю, 28 березня, в "Укрзалізниці" стався новий технічний збій, який торкнувся процесу купівлі квитків. У компанії вже прокоментували ситуацію. Про це повідомляє УЗ.
Наразі доступ до сайту УЗ закритий, замість цього висвічується змістовне повідомлення, в якому йдеться, що тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка.
Як придбати квитки:
- Придбати квиток на всі внутрішні поїзди, а також міжнародні поїзди можна в касах "Укрзалізниці" на вокзалах;
- Якщо ви не можете завантажити квиток, придбаний онлайн, перевірте вашу електронну пошту, туди має дублюватись PDF-квиток. Якщо і це не вдається, приходьте просто на посадку до поїзда, але бажано принаймні за 20 хвилин до відправки.
Для військовослужбовців квиток може бути оформлений прямо на борту начальником поїзда.
Якщо ви військовослужбовець і купували квиток онлайн через сервіс Армія+ та не можете завантажити цей квиток - звʼяжіться з нами в коментарях на нашій офіційній сторінці у Facebook – ми оперативно підхопимо і посадимо вас у потрібний поїзд.
Раніше ми писали про те, що 27 березня "Укрзалізниця" відновила онлайн-продажі квитків після масштабної кібератаки.