У Нідерландах масово скуповують електровелосипеди [ Редагувати ]
У Європі нова мода. На електричні велосипеди. Бум продажів уже відчули у Нідерландах, де велосипеди є мало не національним транспортом. Доки Бельгія, Німеччина, Данія чи Франція приглядаються до новинок, голландські виробники радо підраховують чималі прибутки від збуту електробайків по всій Європі.
У цьому маленькому містечку на заході Голландії велосипеди випускають ось уже понад сто років. Саме тут розташувався один з кращих вело-виробників країни - Роял Дач Газель. Його електрична модель у 1937 році зробила революцію у світовому велопромі.
"Електровелосипеди набули популярності в Нідерландах ще на початку 2000. Тепер їх активно замовляють Бельгія, Німеччина, Данія та Франція. Третина усіх велосипедів, які ми виробляємо та продаємо, - електробайки", - говорить Ферді Ертекін, прес-секретар заводу-виробника велосипедів.
У Голландії технологічні новинки на двоколісних цінують - понад усе. В обслуговуванні електробайк не набагато складніший, ніж звичайний велик. Особливо такий транспорт припав до смаку літнім людям.
"Старшим людям іноді просто бракує дихання, щоб проїхатися на велосипеді, - адже це потребує певних фізичних зусиль. Тож вони назавжди паркували свої двоколісники - у гаражі та пересідали на автобуси чи таксі. Електро-байки ж дають можливість здійснювати тривалі прогулянки без зайвого навантаження", - говорить Мартін ван Ес, представник Асоціації голландських велосипедистів.
Єдиним і, мабуть, найбільшим недоліком електричного велосипеда є ціна. У каталозі Газелі, він коштує всередньому 2 тисячі євро, тоді як традиційний велосипед тут продають за 600.