У Києві презентували методику навчання дітей з особливими потребами [ Редагувати ]
У Києві презентували перший посібник з репетиторства, який допоможе краще зрозуміти, як вчити дітей з особливими потребами. Докладніше - Гліб Гаврилов.
Синові Євгенії - одинадцять. Попри особливості розвитку, хлопець ходить до звичайної школи, спілкується з однолітками. При цьому займається із тьютором. Полюбляє англійську та математику, а в майбутньому мріє стати програмістом.
"Мне нравится, что эти предметы так хорошо продуманы, чтобы научить очень сложным вещам многих детей, которые хотят это выучить", - говорить Тимур, учень.
Ірина працює тьютором вже 4 роки. Розповідає - особливі діти можуть вчитися разом з однолітками. Утім, вони потребують більшої уваги та довше засвоюють матеріал, ніж їхні ровесники.
"Нужен социум, нужен коллектив, нужны комфортные условия, для того, чтобы в этих комфортных условиях как можно больше себя раскрыть. Никакие курсы дополнительные, никакие кружки, никакие занятия выходного дня не заменят среду. Школа - это жизнь", - наголосила Ірина, репетитор.
Тьютори розповідають - незважаючи на поширення інклюзивної освіти в Україні, існують і певні проблеми. Найбільша із них - неповне розуміння, як працювати з такими дітьми.
"Основная проблема, которая в тьюторском сопровождении, с которой сталкивается ассистент ребенка - это отсутствие знаний, отсутствие информации и отсутствие ресурсов, где можно получить эту информацию", - говорить Ірина, репетитор.
Тьютори, або ж педагоги, які супроводжують учнів з особливими потребами - вже не рідкість у звичайних навчальних закладах.
Євгенія виховує двох дітей з аутизмом. Саме це спонукало її адаптувати перший посібник з інклюзивної освіти до українських реалій.
"На самом деле, эту книгу можно использовать как инструкцию к сопровождению. В этом смысле, книга - просто, совершенно емкая, совершенно понятным простым языком написана. Вот этим она очаровывает и, по этому, редактировать ее было еще и большим удовольствием", - зазначила Євгенія Панічевська, редактор книги про інклюзивну освіту.
Видавці розповідають - на посібник вже є попит.
"Это новая для нашей страны тема, как сопровождение детей в инклюзии. Правильное сопровождение приведет к правильной инклюзии", - говорить Інна Сергеєнко, видавець.
Євгенія сподівається - досвід, описаний у книзі, допоможе не опускати рук і розвивати дітей з особливими потребами, аби ті здобували освіту нарівні з ровесниками.